اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت کارگران زنجانی در ۳۰ رشته ورزشی

فعالیت کارگران زنجانی در ۳۰ رشته ورزشی رئیس هیأت ورزش کارگری استان زنجان گفت: در زمان حاضر، ورزش کارگری این استان در ۳۰ رشته مختلف ورزشی فعالیت دارند.

فعالیت کارگران زنجانی در ۳۰ رشته ورزشی

عزیزالله طبیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای سلامتی و تندرستی کارگران اقدامات متعددی در واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان زنجان افزود: رشته‌های دو و میدانی، والیبال، آمادگی جسمانی، کوهنوردی، شنا، کاراته، دو صحرانوردی، تنیس روی میز و بدمینتون، جودو، ووشو، کاراته، فوتبال، کشتی، فوتسال، بسکتبال، شطرنج، دارت، ژیمناستیک، دو صحرانوردی، کوهنوردی، دو و میدانی و شنا، طناب کشی و فوتبال دستی، در این استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ورزش کارگری زنجان به منظور اعزام به مسابقات و نشان دادن توانمندی‌های خود نیازمند حامی مالی مناسب است، ادامه داد: این هیأت با توجه به کمبود اعتبارات در اعزام ورزشکاران به رقابت‌های کشوری و قبول میزبانی‌ها با مشکل مواجه است.

طبیانی افزود: پارسال، کارگران ورزشکار زنجان در ۲۳ رشته مختلف ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند که حاصل آن ۱۰ نشان طلا، ۱۹ نقره و ۱۱ برنز بود.

رئیس هیأت ورزش کارگری استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۷۵۰ کارگر مرد و زن این استان به صورت سازمان یافته و تحت پوشش این هیأت در رشته‌های مختلف ورزشی فعال هستند که از این تعداد، قریب ۱۰۰ نفر زن و مابقی را نیز مردان تشکیل می‌دهد.

وی گفت: ورزش کارگری زنجان در رشته‌های ورزشی انفرادی به ویژه در رشته‌های ووشو و جودو، عنوان دار است.

طیبانی تصریح کرد: سال گذشته با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا تعداد اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات کشوری کاهش قابل توجه داشت و بسیار امیدواریم دوباره ورزش رونق پیدا کند.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول