اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در زنجان

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در زنجان از ۱۳ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن اوقاف در زنجان

حجت‌الاسلام موسی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اوقاف در فعالیت توسعه و ترویج فرهنگ دینی و معارف قرآنی است، اظهار کرد: سالانه برنامه‌های متعدد قرآنی در استان اجرایی می‌شود که از جمله آن مسابقات قرآن است.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار مسابقات کارهای دیگر نیز تعریف کنیم تا بتوانیم به توسعه و گسترش فرهنگ قرآنی کمک کنیم، افزود: در این زمینه باید از ظرفیت خود اوقاف و سایر دستگاه‌ها استفاده کنیم.

موسوی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم به صورت سالانه گفت: امسال چهل و چهارمین دوره مسابقات برگزار خواهد شد که ثبت‌نام آن از امروز آغاز شده و تا ۱۴ خردادماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه از طریق سایت www.quraniran.ir امکان پذیر است، اضافه کرد: زمان ثبت‌نام تمدید نخواهد شد، بنابراین علاقه‌مندان باید در فرصت تعیین شده به سامانه مراجعه و اطلاعات خود را درج کنند.

وی  با اشاره به اینکه از سال گذشته شیوه حضور در مسابقات تغییر کرده و شرط شرکت در رقابت ثبت‌نام در سامانه است، افزود: متاسفانه سال گذشته به دلیل ایجاد این تغییرات بسیاری از علاقه‌مندان از حضور در مسابقات بازماندند که امیدواریم توجه لازم در این خصوص انجام شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: مرحله شهرستانی و استانی مسابقات در بازه زمانی اول تیرماه تا ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود و تعیین زمان دقیق هر یک از مراحل متاثر از شرایط ناشی از کرونا بوده و متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول