اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تکرار قصه بارش باران و قطع آب شرب روستای قلعه‌نو کلات

دهیار روستای قلعه‌نو از توابع کلات با اشاره قطع مکرر آب شرب این روستا، گفت: پس از وقوع سیل در سه روز قبل، آب شرب روستا قطع شده است.

تکرار قصه بارش باران و قطع آب شرب روستای قلعه‌نو کلات

قربانعلی دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کلات اظهار کرد: مدت هشت سال است که پس از هر بارندگی آب شرب روستا قطع می‌شود. 

دهیار روستای کلاته‌نو با بیان اینکه موضوع قطع آب شرب روستا به یک قصه تکراری تبدیل شده است، افزود: با توجه به اینکه قسمتی از لوله‌های انتقال آب شرب از مسیر رودخانه عبور می‌کند، به دلیل بارش باران و شدت گرفتن جریان آب منجر به تخریب لوله‌ها می‌شود. 

وی با اشاره به قرار گرفتن حدود ۳۰۰ متر از خط انتقال در مسیر رودخانه یادآور شد: برای رفع این مشکل بارها این موضوع را پیگیری کردیم، ولی به دلیل کمبود بودجه تاکنون اتفاقی نیفتاده است.

دهقان با اشاره به اینکه هم اکنون سه روز است که ۴۲۰ خانوار ساکن این روستا آب شرب ندارند، بیان کرد: در هر مقطعی که لوله‌های انتقال آب در مسیر رودخانه در زمان سیلاب تخریب می‌شود، حدود یک هفته تعمیر و وصل مجدد آن زمان می‌برد.

گفتنی است؛ روستای کلاته‌نو از توابع کلات با ۴۲۰ خانوار در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر کلات قرار دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول