اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه

دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

جمعی از دانشجویان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دیدار و گفتگو کردند.

دیدار اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام

به گزارش خبرگزاری فارس، عصرامروز اعضای شورای مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن حضور در محل ستاد اجرایی فرمان امام ، با محمد مخبر ریاست ستاد اجرایی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که بنا به درخواست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام درحوزه‌های مختلف و دستاوردهای این مجموعه در بخش مقابله با کرونا و به ثمرنشستن تلاش دانشمندان دارویی ، اشتغالزایی در مناطق محروم کشور ، خدمات امدادی و اضطراری در مواقع بحران مانند سیل و زلزله ، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی با به کارگیری توان گروه‌های جهادی و انقلابی، جنبش احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل ، اقدامات زیربنایی در مناطق کم‌برخوردار ، اقدامات درمانی درحوزه ناباروری و کاشت حلزون ، اقدامات گسترده برای تأمین امنیت زنجیره غذایی در حوزه دام و کشاورزی و... به آنان ارائه شد.

درادامه ، دانشجویان در فضایی صمیمی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند وبه بعضی نکات از جمله بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام با دانشگاهها و بدنه دانشجویی، لزوم آگاهی بیشتر مردم از اقدامات بزرگ و خیره کننده ستاد در سراسر کشور ، الگوسازی از شیوه مدیریت جهادی و غیرجناحی در ستاد برای رفع مشکلات کشور، لزوم به کارگیری نیروهای انقلابی و تازه نفس در نهادهای انقلابی ودیدار بیشتر رئیس ستاد با جوانان و گفتگوی رودررو با آنان تأکید کردند.

در پایان این دیدار،اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی به نمایندگی از اعضای این تشکل دانشجویی، با اهدای لوحی از اقدامات گسترده ستاد اجرایی به ویژه درخصوص مقابله با کووید19 و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی ازمناطق کم‌برخوردار، اعتماد و حمایت از جوانان نخبه و موسسات دانش‌بنیان و عمل به اقتصاد مقاومتی، ورود به موقع برای رفع بحرانهای ناشی از تحریمها و سومدیریتها در کشور و احساس تکلیف دربرابر مشکلات مردم تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول