اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انتقادهای تند سرمربی اپه از پیمان فخری، سابریست‌ها و فدراسیون شمشیربازی

سرمربی تیم ملی اسلحه اپه انتقادهای شدیدی را نسبت به پیمان فخری ملی‌پوشان اسلحه سابر و فدراسیون شمشیربازی انجام داد.

انتقادهای تند سرمربی اپه از پیمان فخری، سابریست‌ها و فدراسیون شمشیربازی

علی یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد استعفایش از سرمربیگری تیم ملی اسلحه اپه اظهار داشت:‌ با شرایطی که به وجود آمده دیگر نمی‌توانستم با این فدراسیون کار کنم. شما فقط باید ببینید که چه بلایی سر اسلحه‌های اپه و فلوره آوردند. پیمان فخری الان به جایگاهی در کمیته ملی المپیک رسیده که شمشیربازی ما در دو اسلحه اپه و فلوره را نابوده کرده است. آنها هشت نفر را به مسابقات مجارستان اعزام کردند با اینکه نتیجه نگرفته بود اما باز هم گفتند درخشیدیم.

وی ادامه داد: پس از صحبت‌های من فخری شاگردانش را تحریک کرده تا علیه من مصاحبه کنند اما او یادش رفته که خودش زمانی که در ابتدا سرمربی بود فقط مجتبی عابدینی را نگه داشت و بقیه را حذف کرد. آقای فخری اگر مردی خودت مصاحبه کن. واقعا متأسفم برای این ورزش که امثال فخری پست‌های کلیدی در آن می‌گیرند. 

*نهادهای نظارتی باید بیایند بینید در شمشیربازی چه خبر است

یعقوبیان گفت: چرا باید قراردادهای تیم‌های باشگاهی را هم فخری تعیین کند؟ چقدر به ما امکانات دادند که توقع نتیجه دارند؟ ما هیچ وقت نگفتیم که صد درصد سهمیه می‌گیریم. بعد از انقلاب نگرفتیم و الان هم گفتیم اگر بتوانیم می‌گیریم. خدا شاهد است شبی که سهمیه نگرفتیم تا صبح نخوابیدم. 

سرمربی مستعفی تیم ملی اپه عنوان کرد: نهادهای نظارتی بیایند ببینند در شمشیربازی چه خبر است. در سال‌های گذشته فقط برنز بازی‌های آسیایی تبدیل به نقره شده و دیگر چه کاری کرده‌اند؟ هیچ آیتمی به اپه  و فلوره نداده و فقط سابر را چسبیده‌ و بقیه را رها کرده‌اند. اگر این دو اسلحه را نمی‌خواهند درش را تخته کنند تا همه بروند پی کار خودشان.  گفتند یعقوبیان به اندازه بنا حقوق می‌گیرید اما شما آقای فخری که چهار برابر بنا حقوق می‌گیرید چه کار کرده‌اید. بنا چندین مدال المپیکی دارد اما شما چطور؟ 

*اردو در شیرودی را هم‌ از ما‌ دریغ می‌کنند/فخری یادش رفته با تیم اپه یه کانادا رفت

یعقوبیان با اشاره به موضوعی در مورد المپیک نوجوانان اظهار داشت: ملی‌پوش اپه در مسابقات ایتالیا سیزدهم و ملی‌پوش سابر شصت و چهارم شد؛ با این شرایط بازیکن سابر را به المپیک نوجوانان در آرژانتین اعزام کردند و روی سکو نرفت. چرا باید اینطور باشد؟

وی که زمانی دبیر فدراسیون شمشیربازی بود عنوان کرد: بچه‌های اپه دل‌شان به تمرین در شیرودی خوش است اما همین را هم از ما دریغ می‌کنند. برعکس در مورد سابر چه کارها که نمی‌کنند. نفر دهم این اسلحه در آکادمی ملی المپیک تمرین می‌کند و به ریش ما می‌خندد. فخری زمانی که تیم سابر هیچ چیز نداشت با تیم اپه به عنوان مربی به کانادا رفت اما الان هیچ توجهی به اپه و فلوره نمی‌کند.

*خودشان می‌دانند چه بلائی سر اپه و فلوره آورده‌اند

سرمربی مستعفی اپه ادامه داد: آقایان خودشان می‌دانند که چه بلایی سر این دو اسلحه آورده‌اند. فلوره ما سوم آسیا بود اما الان کجاست. فخری 10 سال دبیر بود و باید بپرسید چه کارهایی برای این دو اسلحه انجام داد و آنها را به کجا رساند. همین الان اگر عابدینی را از سابر کنار بگذارید این تیم دیگر هیچ چیز ندارد، همانطور که دیدید وقتی قصد خداحافظی داشت چطور او را برگرداندند. 

یعقوبیان در پایان گفت: موضوعات دیگری هم وجود دارد که حتماً در آینده آنها را بیان خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول