اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حل مشکلات معیشتی فرهنگیان در حرف و شعار خلاصه نشود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: حل مشکلات معیشتی فرهنگیان در حرف و شعار خلاصه نشود.

حل مشکلات معیشتی فرهنگیان در حرف و شعار خلاصه نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار امروز در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار کرد: شهید مطهری الگوی بسیار خوبی برای معلمان چه از نظر کمی و کیفی است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به تألیف ۶۰ کتاب توسط استاد مطهری بیان‌کرد: از نظر کیفی نیز استاد مطهری خود بیان کردند که در هر کار فکری و فرهنگی نیاز جامعه را در نظر گرفته‌ام که بسیار ارزشمند است.

خسروی اسفزار با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از شهادت این معلم بزرگ هنوز آثار ایشان مبنای فکری انقلاب اسلامی است، ادامه‌داد: معلمی نه در شعار که در حقیقت نیز شغل انبیاء است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا فضای مجازی محور آموزش است، افزود: البته این فضا نیاز به مدیریت دارد چرا که در غیر اینصورت آسیب های زیادی وارد نسل نوجوان و جوان دارد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه معلمین پدران معنوی جامعه هستند، افزود: امیدوارم حل مشکلات معلمان در حرف و شعار خلاصه نشود چرا که باید با تأمین مسائل معیشتی معلمان به آنان آرامش فکری برای تعلیم و تربیت بدهیم.

خسروی اسفزار گفت: متأسفانه برخی از معلمان پیش کسوت ما حتی در مسائل اولیه زندگی چون مسکن با مشکلاتی رو به رو هستند که به هیچ وجه پسندیده نیست.

وی یادآور شد: امروز یکی از نگرانی‌های ما کمبود کلاس‌های درس و از طرف دیگر وضعیت فضای مجازی است که باید در این زمینه چاره‌جویی کرد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول