اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش شیوع آفت ملخ در مزارع شهرستان کاشان

رئیس جهاد کشاورزی کاشان گفت: جمعیت آفت ملخ در برخی مزارع شهرستان کاشان افزایش یافته است.

افزایش شیوع آفت ملخ در مزارع شهرستان کاشان

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا مظلومی عصر یکشنبه در خصوص شیوع آفت ملخ در مزارع شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده و پیرو گزارشات مردمی جمعیت آفت ملخ در برخی مزارع شهرستان کاشان افزایش یافته است.  

رئیس جهاد کشاورزی کاشان افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده کارشناس ستادی مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از مناطق آلوده بازدید و مقرر شد در سریعترین زمان ممکن عملیات مبارزه و سمپاشی کانون‌های آلوده آغاز شود.

وی در خصوص عملیات مبارزه با سن غلات در مزارع کاشان گفت: پیرو اجرای مصوبات سومین جلسه ستاد سن غلات شهرستان و با توجه به فرصت اندک باقیمانده جهت مبارزه با پوره سن غلات در مزارع گندم و جو  آغاز شد.

مظلومی ادامه داد: به منظور ترغیب و تشویق بهره‌برداران به صورت چهره به چهره ۵ اکیپ از اعضای شبکه مراقبت از مزارع حومه شهرستان بازدید کردند. 

رئیس جهاد کشاورزی کاشان  تصریح کرد: در بازدیدهای انجام شده ضمن گفت‌وگوی حضوری و تاکید بر سمپاشی سریعتر مزارع، دستورالعمل‌های هشداردهنده و ترویجی نیز تهیه و تحویل کشاورزان شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول