اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ارائه ۵۵ هزار نفرساعت آموزش به پرسنل شرکت گاز کردستان در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان از ارائه ۵۵ هزار نفر ساعت آموزش به پرسنل شرکت گاز کردستان در سال ۹۹ خبر داد.

ارائه ۵۵ هزار نفرساعت آموزش به پرسنل شرکت گاز کردستان در سال ۹۹

احمد فعله‌گری مهمترین عامل برای پیشرفت سازمان‌ها را آموزش نیروی انسانی دانست و بیان داشت: بهبود بهره‌وری نیروی انسانی باید یکی از اهداف مهم هر سازمان و یا نهادی تلقی شود و برای آن برنامه‌ریزی دقیق و صحیحی تدارک دیده شود و نقش آموزش نیروی انسانی در افزایش کارآیی و اثربخشی در سازمان‌ها بسیار تاثیرگذار است.

فعله‌گری آموزش را یکی از ابعاد اساسی توسعه انسانی برشمرد و اظهار داشت: در سال گذشته 12 هزار و 927 نفر ساعت آموزش برای 129 نفر پرسنل رسمی برگزار شده که سرانه آموزش 100 ساعت را دربر می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی دقیق برای آموزش کل پرسنل یادآور شد: برای همکاران قرارداد مدت معین 8 هزار و 97 نفر ساعت و برای 52 نفر کلاس‌های آموزشی تشکیل شده که سرانه آموزش برای این گروه 155 ساعت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان آموزش نیروهای پیمانکاری را اینگونه تشریح کرد: برای 892 نفر نیروی پیمانکاری شاغل در شرکت گاز استان کردستان 33 هزار و 895 نفر ساعت با سرانه آموزش 38 برگزار گرده است.

فعله‌گری جمع کل ساعات آموزش برای بخش‌های مختلف نیروی انسانی در سال گذشته را 54 هزار و 889 نفرساعت ذکر کرد.   

وی در پایان سخنانش پرسنل آموزش‌دیده را زمینه‌ساز تحول در سازمان‌ها عنوان کرد و گفت: افراد آموزش‌دیده می‌توانند نوآوری و خلاقیت بیشتری نسبت به افرادی که آموزش‌های لازم را ندیده‌اند داشته باشند که این امر باعث می‌شود بهره‌وری به سرعت افزایش یابد و زمانی این آموزش اثربخش خواهد بود که بصورت پیوسته و برنامه‌ریزی شده باشد تا پاسخگو اهداف  استراتژیک و کلان در سازمان‌ها شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول