اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تربیت نیروی انسانی وطن‌دوست در حوزه کار معلم است

فرماندار دالاهو گفت: معلمان شریف کشور عهده‌دار تربیت نیروی انسانی لایق، خلاق، دلسوز، متدین و وطن‌دوست؛ این سرمایه‌های بزرگ هستند

تربیت نیروی انسانی  وطن‌دوست در حوزه کار معلم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرم محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شب‌های قدر، اظهار داشت: نیروی انسانی هر جامعه به‌عنوان سرمایه گرانقدر و موتور محرکه توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: معلمان شریف کشور عهده‌دار تربیت نیروی انسانی لایق، خلاق، دلسوز، متدین و وطن‌دوست؛ این سرمایه‌های بزرگ هستند و از این‌رو پیشرفت امروز و فردای کشور مرهون و مدیون آن‌هاست.

فرماندار دالاهو تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا ناملایمات و خسارات فراوانی در پی داشت، اما جامعه بزرگ فرهنگیان کشور در اوج این بحران ظرفیت بالا و والای خود را در تربیت نسل آینده‌ساز کشور به زیبایی به نمایش گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: معلمین همواره در همه عرصه‌های پیشرو بوده و دلسوزی آنان برای انقلاب و کشور برکسی پوشیده نیست.از این رو برای انتخابات پیش‌رو مانند گذشته می‌توانند نقشی برجسته ایفا کنند.

محمدی گفت: حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های عرصه تعیین سرنوشت، در اقتدار و امنیت ملی در صحنه جهانی بوده و بطور حتم در گشایش اقتصادی و کاهش آلام مردم تاثیر مستقیم خواهد داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول