اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مدیریت شهرک پیامبراعظم بی سر و صدا به شهرداری بندرعباس واگذار شد

پس از سال‌ها کش‌وقوس، بالاخره مدیریت شهرک مسکونی پیامبراعظم از راه‌ و شهرسازی به شهرداری بندرعباس واگذار شد.

مدیریت شهرک پیامبراعظم بی سر و صدا به شهرداری بندرعباس واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر چند روز قبل وزیر راه و شهرسازی به بندرعباس، تغییر و تحول مدیریت شهرک پیامبراعظم(ص) با دستور وزیر به شهرداری این شهر انجام شد و بدین ترتیب شهرداری می‌تواند نسبت به ساماندهی این شهرک و بهبود بخشیدن زیرساخت‌های آن و ارائه خدمات مطلوب‌تر در این منطقه اقدام کند.

 این شهرک بزرگ مسکونی در شمال غرب بندرعباس قرار دارد و در ۱۳سال اخیر که از آغاز ساخت می‌گذرد اداره‌کل راه و شهرسازی هرمزگان متولی آن بود و همین باعث گلایه و انتقاد برخی مسوولان شهرداری و اعضای شورای شهر شده بود.

اکنون شمار زیادی از مردم ساکن در این شهرک نسبت به عدم جمع‌آوری به موقع زباله و خاکی بودن و کیفیت پایین زندگی در این شهرک گلایه دارند و از شهرداری انتظار دارند تا متناسب با دیگر محلات و مناطق شهری به ارتقای خدمات در این شهرک کمک کند.

به گزارش فارس، اسلامی وزیر راه و شهرسازی در سفر کوتاه 3 ساعته به هرمزگان که روز چهارشنبه گذشته انجام شد، کلنگ ساخت 10 هزار واحد مسکونی را در بندرعباس به زمین زد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول