اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تأمین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس از دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تأمین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان ولی عصر(عج) اراک خبر داد.

تأمین 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(عج) اراک

علی‌اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طی نشست هفته گذشته با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه قول مساعد وی مبنی بر تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و بهره‌برداری از فاز نخست بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) اراک اخذ شد.

وی تصریح کرد: پروژه بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) اراک از جمله طرح‌هایی است که بیش از یک دهه از اجرای آن می‌گذرد و طولانی شدن آن موجب گلایه‌های مردمی شده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: با مشکلاتی که پیمانکار این طرح داشت تغییر پیمانکار در دستور کار قرار گرفت که با تعیین پیمانکار جدید هم‌اکنون بیمارستان با جدیت در حال ساخت است.

کریمی افزود: در نشست هفته گذشته با نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه درخواست تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره‌برداری از فاز نخست این بیمارستان در اواسط سال جاری ارائه شد که با توجه به قول قبلی وی در سفر به اراک، دستور تأمین اعتبار مورد نیاز در اولین مرحله از تخصیص اعتبارات صادر شد.

به گفته وی نوبخت همچنین ۴۰ میلیارد ریال نیز برای بهسازی و رفع کمبودهای استادیوم امام خمینی به عنوان ورزشگاه اصلی استان برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به‌ویژه تیم آلومینیم اراک تخصیص داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول