اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

چرا باشگاه پرسپولیس خبر تمرین را رسانه‌ای نکرد؟/تست دوباره کرونا از سرخپوشان

در اقدامی عجیب روز گذشته خبر برگزاری تمرین پرسپولیس رسانه ای نشد تا این سوال ایجاد شود که چرا این باشگاه نخواسته این موضوع به اطلاع عموم برسد.

چرا باشگاه پرسپولیس خبر تمرین را رسانه‌ای نکرد؟/تست دوباره کرونا از سرخپوشان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس این روزها و پس از بازگشت از هند در هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال ایران در قرنطینه است. تا روز گذشته مسئولان و کادرفنی باشگاه پرسپولیس بارها نسبت به شرایط قرنطینه در این مجموعه گلایه‌هایی مطرح کردند.

قرار بود تمام اعضای تیم پرسپولیس روز گذشته تست کرونا داده و تمرینات خود را پس از دو روز حضور در این مجموعه، آغاز کنند اما این باشگاه هیچ گونه اطلاع رسانی درباره برگزار شدن یا لغو تمرین روز گذشته انجام نداد اما ناگهان در اولین دقایق امروز سایت فدراسیون فوتبال از برگزاری تمرین پرسپولیس در زمین شماره دو مرکز ملی و استفاده بازیکنان این تیم از امکانات ساختمان پک در عصر روز گذشته خبر داد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس از ابتدای حضور در هتل آکادمی بارها نسبت به وضعیت قرنطینه خود در این مجموعه انتقادهایی را مطرح کرده و خواستار تعویق بازی با سپاهان به دلیل فراهم نبودن شرایط برگزاری تمرین خود شدند اما پنهان کاری پرسپولیسی‌ها درباره برگزاری تمرین این تیم نکته عجیبی است و به نظر می‌رسد آنها قصد داشتند راحت‌ تر به هدف خود برای تعویق بازی برسند. 

نکته جالب تر این هست که مدیررسانه ای این تیم شب گذشته در توییتی اطلاع رسانی کرد که شرایط تغییر نکرده و بدون تمرین نمی توان مقابل سپاهان بازی کرد اما ساعتی بعد سایت فدارسیون پاسخ محکمی به این موضوع نشان داد. اینکه چرا باید باشگاهی مثل پرسپولیس اقدام به عدم اطلاع رسانی از آغاز تمریناتش در تهران کند موردی است که باید مسئولان آن پاسخ دهند و دلیل این پنهانکاری را توضیح دهند. حتی اگر این جلسه تمرینی سبک بوده باشد عدم اطلاع رسانی آن نشان می دهد که شاید این باشگاه دنبال اهدافی بوده که انتشار خبر تمرین مانع رسیدن به آن اهداف بوده است.

سرخپوشان امروز تست کرونا داده و قرار است یک جلسه تمرینی دیگر را هم برگزار کنند. این در شرایطی است که پس از کش و قوس های فراوان طبق اعلام سهیل مهدی بازی این تیم با سپاهان به تعویق افتاده و احتمال دارد با یک یا دو روز تاخیر برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول