اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بررسی کیفیت جایگاه‌های سوخت در استان البرز

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های مشخص ۲ بار در طول سال و نازل های جایگاه‌های سی ان جی نیز یکبار درسال با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه‌های همکارتأیید صلاحیت می‌شوند.

بررسی کیفیت جایگاه‌های سوخت در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتانه شکرالهی، مدیرکل استاندارد استان البرز، در جمع اصحاب رسانه که به دلیل شیوع بیماری در بستر فضای مجازی صورت گرفت، گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای مفاد قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ۱۹۱۷ نازل سوخت مایع شامل نازل‌های بنزین معمولی و سوپر، گازوئیل و نفت سفید در سال ۱۳۹۹ مورد بررسی وآزمون قرار گرفت.

مدیر کل استاندارد استان با اعلام خبر فوق، اظهار کرد: نازل‌های سوخت مایع به صورت دوره‌ای در دوره‌های مشخص ۲ بار در طول سال و نازل های جایگاه‌های سی ان جی نیز یکبار درسال با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و آزمایشگاه‌های همکارتأییدصلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران، مورد آزمون قرار می گیرند.

شکرالهی افزود: در سال گذشته ۱۹۱۷ آزمون از نازل‌های سوخت مایع و ۱۶۴ مورد نیز آزمون از نازل‌های جایگاه‌های «سی ان جی» انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این بازرسی‌ها اگر عدم انطباقی در دستگاه‌های نازل سوخت دیده شود برای رفع مشکل به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان اطلاع رسانی شده و پس از اصلاح یا تعمیر نازل سوخت، آزمون مجدد روی آن انجام می‌گیرد.

این مقام مسرؤول اضافه کرد: اگر چنانچه مشکل دستگاهی رفع شود برچسب استاندارد بر روی دستگاه نصب خواهد شد در غیر اینصورت مالک جایگاه تا زمان اصلاح و تعمیر نازل سوخت امکان بهره برداری از نازل را نخواهد داشت.

شکرالهی ادامه داد: الصاق برچسب استاندارد بر روی دستگاه‌‌های نازل سوخت الزامی است و شهروندان عزیز  توجه داشته باشند در جایگاه‌‌های سوخت قبل از سوختگیری حتما به برچسب صحت عملکرد نصب شده روی نازل و تاریخ اعتبار آن دقت کرده و سپس اقدام به سوختگیری نمایند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول