اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز «بلوار بهنامجو» در همدان

سرپرست شهرداری منطقه ۴ همدان گفت: پروژه احداث میدان جدید در بلوار بهنامجو در روزهای گذشته به اتمام رسید که قطعا موجب بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز در شهرک فرهنگیان خواهد شد.

بهبود وضعیت ترافیکی و فضای سبز «بلوار بهنامجو» در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجید شاکری‌کرم صبح امروز در جمع خبرنگاران از احداث میدان جدید در بلوار بهنامجو در شهرک فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته پروژه‌های عمرانی متنوعی در شهرک فرهنگیان عملیاتی شد که احداث میدان بهنامجو یکی از پروژه‌های مهمی بود که بر اساس طرح تفضیلی در منطقه 4 طراحی و اجرا شد که در روزهای گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی گفت: قسمتی از بلوار بهنامجو که به خیابان باباطاهر منتهی می‌شود دچار آشفتگی ترافیکی بود که به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و کاهش خطرات ترافیکی، احداث یک میدان در طرح تفضیلی طراحی شده بود که اکنون این پروژه با کمک شهردار محترم به اتمام رسید.

سرپرست شهرداری منطقه ۴ همدان گفت: در زیر این میدان رودخانه‌ای قرار دارد که سال گذشته دیوارکشی و پوشش آن به طول ۶۵ متر انجام شد و با خاکبرداری ۳۵۰۰ مترمربعی، عملیات تسطیح و زیرسازی آغاز و بعد از لوله‌گذاری به منظور هدایت آب‌های سطحی، کار جدول‌گذاری این پروژه به طول ۳۹۰۰ متر به اتمام رسید و نهایتا چند تیر چراغ برق نیز با کمک شرکت برق جابجا شد.

وی افزود: در روزهای گذشته ۵ هزار مترمربع آسفالت کهنه بلوار بهنامجو با دستگاه تراش برداشته شد و با یک‌هزار و ۳۰۰ تن آسفالت، این میدان جدید و بلوار بهنامجو با دستگاه فینیشر روکش شد و این پروژه با هزینه ۴۲ میلیارد ریالی از سوی شهرداری منطقه 4 به بهره‌برداری رسید.

شاکری‌کرم گفت: با اتمام عملیات عمرانی، واحد فضای سبز شهرداری منطقه ۴ در حال گل‌کاری و کاشت درخت در اطراف این میدان است که در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه موجب دسترسی بهتر شهروندان به معابر اطراف خواهد شد، افزود: احداث این میدان و به تبع آن ایجاد فضای سبز در حاشیه و متن این معبر، جلوه بصری مناسبی به این منطقه خواهد داد.

سرپرست شهرداری منطقه ۴ همدان با بیان اینکه در کنار این میدان پارک نواری زیبا با امکانات متنوع در نظر گرفته شده است، افزود: واحد فنی و مهندسی شهرداری با کمک واحد فضای سبز مشغول اجرای این پروژه‌ هستند که با پوشش رودخانه در این محدوده که سال‌ها بوی فاضلاب آن موجب آزار  ساکنان شده بود،  فضای بصری و محیط زیستی این محله را تغییر خواهد داد و موجب آرامش خاطر شهروندان خواهد شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول