اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تشدید نظارت بر تعطیلی اصناف و کنترل ترددها در چهارمحال و بختیاری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی استان و نظارت بر تعطیلی اصناف گفت: با توجه به ورود ویروس‌های جهش‌یافته به کشور باید آمادگی ‌لازم برای جلوگیری از ایجاد پیک‌های جدید را داشته باشیم.

تشدید نظارت بر تعطیلی اصناف و کنترل ترددها در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر مردانی صبح امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با تقدیر از همه کادر درمان و همه افرادی که در مبارزه با این ویروس کمک کردند، گفت: با توجه به ورود ویروس جهش‌یافته از سایر کشورها باید آمادگی ‌های لازم را برای جلوگیری از ایجاد پیک جدید گسترش این دسته از ویروس‌ها داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم ابلاغ تعطیلی بازار، شاهد بازگشایی غیرقانونی حدود 50 درصد از اصناف در استان هستیم که لازم است بازرسی‌ها تشدید و طبق قانون با متخلفان برخورد شود.

 فرمانداران باید تیم‌های بازرسی را فعال و بدون مماشات برخوردهای لازم را داشته باشند

وی با بیان اینکه باید میزان بازرسی‌ها افزایش یابد و با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ۲ رقمی بودن میزان فوتی‌های روزانه استان، فرمانداران باید مجدد تیم‌های بازرسی را فعال کنند و بدون مماشات برخوردهای لازم را با متخلفان داشته باشند.

مردانی با بیان اینکه طبق گزارشات بیش از 60 درصد دلیل گسترش ویروس کرونا در استان مراسمات ترحیم و عروسی است، تاکید کرد: از همه عوامل قضایی و انتظامی خواستاریم در خصوص جلوگیری از برگزاری این دسته مراسمات و کنترل آرامستان‌ها تلاش بیشتری داشته باشند.

کماکان باید از ورود خودروهای غیربومی در مبادی ورودی و خروجی استان جلوگیری شود

وی تصریح کرد: کماکان باید از ورود خودروهای غیربومی در مبادی ورودی و خروجی استان جلوگیری شود و نظارت بر عدم تردد شبانه افزایش یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات کمیته‌های تخصصی باید شکل بگیرد و برنامه‌ریزی دقیق برای این مسئله انجام شود.

وی تصریح کرد: در خصوص امتحانات دانش‌آموزان نیز تابع ستاد ملی کرونا هستیم و بر اساس تصمیمات ملی در استان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول