اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«عقاب‌های زاگرس» در انتظار صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان کشور

سرمربی تیم عقاب زاگرس کرمانشاه گفت: عقاب زاگرس در رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانی نوجوانان کشور در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

«عقاب‌های زاگرس» در انتظار صعود به لیگ قهرمانی نوجوانان کشور

رسول یوسفوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: رقابت‌های مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان کشور در پنج گروه برگزار و عقاب زاگرس کرمانشاه در گروه سوم به همراه افشید قم، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان و مقاومت تهران قرار گرفت که پس از پایان مسابقات و نماینده کرمانشاه در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از ارزیابی صورت گرفته توسط این تیم مشخص شده، تیم‌های اول و دوم این گروه متهم به استفاده از بازیکنان غیرمجاز هستند و در صورت اثبات این تخلفات، نماینده کرمانشاه به دور بعد صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم عقاب زاگرس کرمانشاه اضافه کرد: اسناد این مهم تهیه و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفته است، اما اثبات این ادعا نیازمند حمایت تمامی ورزش دوستان استان کرمانشاه دارد، چرا که همه ما از ظرفیت‌های فوتبال استان اصفهان آگاه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این باشگاه فعالیت خود را در رده‌های پایه فوتبال استان از سال‌های دور آغاز کرده و است و در ساله‌ای اخیر در رده‌های مختلف فوتبال کشور در رده‌های پایه نیز شرکت کرده‌ایم و تیم در مقابل قطب‌های فوتبال کشور همچون سپاهان یا ذوب آهن اصفهان و یا مقاومت تهران عملکرد قابل دفاعی داشته و در صورت اثبات حقانیت خود در دور بعد مسابقات نیز حاضر خواهیم بود.

یوسفوند ادامه داد: در صورت حمایت مسئولین ورزش و فوتبال استان کرمانشاه می‌توانیم با تکیه بر احترامی که به قوانین این مسابقات گذاشته‌ایم و عملکرد خوب بازیکنان تیم و قرار گرفتن در جایگاه سوم به دور بعد مسابقات صعود کنیم.

مالک باشگاه عقاب زاگرس یادآور شد: باشگاه عقاب زاگرس یک باشگاه خصوصی است که با استفاده از توان و ظرفیت‌های خود استعدادهای موجود در فوتبال استان را شناسایی و پرورش می‌دهد و در سال‌های اخیر بازیکنان بسیار خوبی از این تیم راهی سطح اول فوتبال کشور در رده‌های سنی مختلف شده‌اند.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر در راستای گسترش حوزه فعالیت این باشگاه در فوتبال استان کرمانشاه، فعالیت خود را در رشته فوتسال و بخش بانوان نیز آغاز کرده‌ایم و امیدواریم با شناسایی و پرورش استعدادهای این بخش نیز نقش خود را در رشد و توسعه فوتسال استان ایفا کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول