اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هنرنمایی «بابک مرادی» از زمین گل‌آلود قلعه عقاب‌ها تا جام باشگاه‌های آسیا+تصویر

نام‌های زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در فوتبال کشور در رده اول این رشته پرطرفدار در حال درخشش بوده که در همین جام باشگاه‌های آسیا نمایندگان شایسته‌ای از جمله بابک مرادی داشتیم.

هنرنمایی «بابک مرادی» از زمین گل‌آلود قلعه عقاب‌ها تا جام باشگاه‌های آسیا+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای ناب در همه رشته‌های ورزشی به خصوص رشته پر هیجان و پر طرفدار فوتبال دارد که اگر به گزافه نگفته باشیم چراغ بیش از ۹۵ درصد این استعدادها خاموش شده و نامی از آنها باقی نمانده است.

بازیکنانی که حضور آنها در هر تیم بزرگی از کشور به مثابه گوهر ناب است اما به دلیل بی توجهی درون استانی و بی خیالی مسئولان نسبت به ورزش و ورزشکاران و استعدادهای درخشان از این ظرفیت هیچ استفاده نکرده‌ایم.

در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی از استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح اول فوتبال کشور درخشیدند که در خود استان حتی نامی از آنها برده نشده و مسئولان و علی‌الخصوص رسانه‌ها این بازیکنان را به فراموشی سپرده و یادی از آنها نمی‌کنند.

انگار همین دیروز بود که محمدرشید مظاهری در گفت‌وگو با ما از بی توجهی مسئولان و رسانه ملی گلایه می‌کند چرا که بعد از جام جهانی همه استان‌های کشور برای بازگشت مسافران و قهرمانان ملی خود از جام جهانی روسیه برنامه داشتند الا استان کهگیلویه و بویراحمد.

نام‌های زیادی از استان ما اکنون در فوتبال کشور در رده اول این رشته پرطرفدار در حال درخشش بوده که در همین جام باشگاه‌های آسیا نمایندگان شایسته از استان داشتیم.

از رشید مظاهری گچسارانی گرفته درون دروازه آبی‌های پر قدرت ایران در خاک عربستان تا صالح و صابر حردانی اسفندانی از دیشموکی و کوکبی و البته بابک مرادی بویراحمدی از طایفه سترگ جلیل، بازیکنانی بودند که برای فوتبال ایران افتخار آفرینی کردند.

این تصویر مربوط به بابک مرادی بازیکن سال‌های نه چندان دور تیم فوتبال شهرداری یاسوج به همراه قائم اسلامی خواه دیگر بازیکن پرتوان هم استانی در مس رفسنجان است که با همه سختی‌ها و نداری‌ها پله‌های ترقی را طی کرده و اکنون در سطح اول فوتبال کشور مشغول هنرنمایی هستند.


ایستاده از راست نفر اول بابک مرادی و نفر سوم قائم اسلامی‌خواه

انتهای پیام/82009/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول