اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من| تنظیم بازار ماه رمضان با عرضه کالاهای اساسی به قیمت مصوب

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تنظیم بازار ماه رمضان با عرضه کالاهای اساسی به قیمت مصوب خبرداد.

فارس من| تنظیم بازار ماه رمضان  با عرضه کالاهای اساسی به قیمت مصوب

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه «مگر قرار نبود افزایش قیمت ها تمام شود»  اعلام کردند که با  وجود آنکه ریاست جمهور مدتی قبل اعلام کرده بود که تا پایان این دوره دولت تدبیر و امید دیگر افزایش قیمتی نخواهیم داشت اما به چه دلیل شاهد افزایش قیمت ها هستیم و راه کار برای جلوگیری از افزایش قمیت ها چیست. 

در این رابطه عباس قبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در 18 فروردین ماه امسال اعلام کرد که  جلسه تنظیم بازار  با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد و در آن جلسه گزارش کاملی از وضعیت ذخایر اقلام اساسی کشور ارائه شد. 

وی با بیان اینکه بالغ بر 136 هزار تن محصول خرما در انبارها و سردخانه های کشور وجود دارد، گفت: با توجه به تولید خوب در زمینه این محصول،  در این کالا فراوانی وجود دارد و لذا در مورد توزیع گسترده خرما برنامه ریزی منجسمی انجام شده است. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها کالاهای اساسی تنظیم بازاری به بازار تزریق خواهدشد،  اظهار داشت: حدود 30 هزار تن برنج، 30 هزار تن شکر خانوار، 180 هزار تن روغن نباتی و 3 هزار تن نیز گوشت قرمز سهمیه ای برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان  تدارک شده تا در صورت لزوم در استان ها توزیع شود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول