اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تلاش مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح

دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: ما در این اتحادیه برنامه‌های ویژه‌ای برای انتخابات داریم و انشاالله تلاش می‌کنیم ابتدا در بحث مشارکت حداکثری و سپس معیارهای انتخاب اصلح گام های مثبتی برداریم.

تلاش مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح

 محمدمهدی سوری دبیر اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: امسال با توجه به شرایط فوق العاده ای که در کشور به دلیل شیوع کرونا وجود دارد و همچنین با توجه به قرار داشتن در پیچ تاریخی انقلاب، انتخابات امسال دروازه‌ ای برای ورود اجرایی به گام دوم انقلاب و تحول حکمرانی در گام دوم به حساب می آید.

وی ادامه داد: اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان به عنوان تنها اتحادیه فعال دانشگاه آزاد اسلامی برنامه های ویژه ای برای انتخابات دارد و انشاالله تلاش می‌کنیم ابتدا در بحث مشارکت حداکثری و سپس معیارهای انتخاب اصلح گام های مثبتی برداریم.

سوری تاکید کرد: در ادامه برنامه ها و در آخر اگر نیاز باشد به مصداقی برای کاندیدای اصلح خواهیم رسید و در صورت نیاز کاندیدایی که از نظر اتحادیه اصلح است را معرفی و از او حمایت خواهیم کرد.

این فعال دانشجویی افزود: تمام تلاش ما بر این است که کمک کنیم کشور از شرایط فعلی خارج شود و تلاش کنیم مردم به سمت انتخاب اصلح حرکت کنند.

سوری گفت: ما در اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان هرگونه موضع گیری در باره انتخابات را تا به امروز رسماً تکذیب می‌کنیم و اگر تصمیمی در آینده اتخاذ شود اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول