به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از موضوعاتی که نظام بانکداری با آن چالش جدی دارد، موضوع دریافت خدمات مشتریان به صورت حضوری است. سیستم بانکی کشور برای خدمت رسانی غیر حضوری به افراد از مکانیزم های مختلفی استفاده کرده است. بانک رفاه کارگران نیز در راستای تکمیل و ارتقاء خدمات الکترونیکی خود از چند سال پیش نسبت به ارائه خدمت برداشت تجمعی اقساط اقدام کرده است.
یکی از خدمات ویژه بانک رفاه، فراهم کردن خرید اقساطی برای استفاده مستمری بگیران است. یکی دیگر از اهداف این طرح، رونق کسب و کارها و حمایت از تولید داخل است. به گفته بسیاری از کارشناسان، خدمت برداشت تجمعی اقساط به عنوان یکی از خدمات متمایز و منحصر به فرد جهت رفاه حال بیشتر مشتریان، طراحی و اجرایی شده است.
خدمت برداشت تجمعی اقساط در مرحله اول برای مستمریبگیران سازمان تأمین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، طراحی و پیادهسازی شده است.¬
شرکت ها یا سازمانهای ارائه دهنده خدمات و مالکان اصناف به عنوان پذیرنده می توانند با ارائه درخواست استفاده از این خدمت به یکی از شعب بانک رفاه کارگران مراجعه و پس از انعقاد تفاهم نامه همکاری با بانک، نسبت به فروش اقساطی خدمات و محصولات خود به جامعه مذکور اقدام کنند.
اقساط ماهانه پس از واریز حقوق مستمری بگیران، توسط بانک رفاه کارگران از حساب آن ها برداشت و به حساب شرکت یا سازمان ارائه دهنده خدمت واریز خواهد شد.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
پر بازدید ها
پر بحث ترین ها
بیشترین اشتراک
تازه های کتاب