اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسامی سه نامزد نهایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه اعلام شد

رئیس دیوان عالی قانون اساسی سوریه اسامی سه نفر از نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را اعلام کرد.

اسامی سه نامزد نهایی برای انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه اعلام شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد جهاد اللحام» رئیس دیوان عالی قانون اساسی سوریه امروز (دوشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد، سه نفر از کسانی که برای ریاست‌جمهوری این کشور نامزد شده‌اند، تأیید صلاحیت شدند و از آنجایی که مابقی نامزدها شرایط لازم را نداشته‌اند رد صلاحیت شدند .

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، بنا به گفته رئیس دیوان عالی قانون اساسی سوریه این سه نفر « عبدالله سلوم عبدالله»، «بشار حافظ الاسد» و «محمود احمد مرعی» هستند.

وی در ادامه گفت، کسانی که رد صلاحیت شده‌اند حق اعتراض طی سه روز را دارند و می‌توانند اعتراض‌های خود را از سه‌شنبه (فردا) تحویل دیوان عالی بدهند.

انتخابات ریاست‌جمهوری برای سوری‌های مقیم خارج در ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت) و سوری‌های داخل این کشور در ۲۶ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول