فریبرز کرمی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نوع نگاه به محورهای مواصلاتی این استان ملی و استراتژیک است، چرا که این استان به لحاظ شرایط ویژه جغرافیایی و هم مرز بودن با کشور عراق و وجود پنج پایانه مرزی میطلبد که محورهای مواصلاتی این استان به صورت دائم ترمیم و نگهداری شود.
وی افزود: در حوزه روکش آسفالت تقویتی بزرگراهها در سطح ۱۱ کیلومتر بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، در ۱۶ کیلومتر از راههای اصلی بیش از ۱۶ هزار تن و برای انجام ۲۶ کیلومتر ماسه آسفالت بیش از ۲۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین بهسازی و عملیات روکش حفاظتی در سطح ۳۰ کیلومتر، فوگسیل(روکش حفاظتی) ۴۲ کیلومتر، آسفالت سرد هفت هزار متر، لکهگیری با بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت به صورت پیمانی و پنج هزار تن آسفالت به صورت امانی مورد استفاده قرار گرفت.
وی ادامه داد: اصلاح شیب شیروانی در سطح راههای اصل و شریانی ۱۰ کیلومتر در حوزه ۱۴ شهرستان استان به صورت امانی، همچنین ۱۵ کیلومتر دیگر اصلاح شیب شیروانی در سطح راههای فرعی و روستای استان به صورت امانی انجام شد.
کرمی درباره نگهداری راههای فرعی و روستایی، عنوان کرد: برای انجام ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در سطح این راهها ۱۶ هزار تن آسفالت و به منظور انجام ماسه آسفالت در سطح چهار کیلومتر بیش از یکهزار و ۴۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه ضمن اعلام بهسازی و انجام عملیات روکش حفاظتی در سطح ۹۵ کیلومتر از راههای استان، افزود: به منظور انجام لکه گیری سطوح رویه راه نیز یکهزار و ۵۰۰ تن آسفالت به صورت پیمانی و بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت به صورت امانی مصرف شد.
انتهای پیام/پ