اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد سه پایه تحصیلی در کردستان

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش کردستان، زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی «اول»، «هفتم» و «دهم» را اعلام کرد.

اعلام زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد سه پایه تحصیلی در کردستان

صلاح الدین مفیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج در خصوص ثبت‌نام مدارس شاهد از الکترونیکی بودن فرآیند ثبت نام در مدارس شاهد خبر داد و اظهار کرد: ثبت نام در پایه اول ابتدایی از اول تا 25 خرداد ماه، پایه هفتم (دوره اول آموزش متوسطه) از 22خرداد ماه تا 15 تیر ماه و‌ پایه دهم (دوره دوم آموزش متوسطه) از اول تیر آغاز و تا 25 تیر ادامه خواهد داشت.

مفیدی در ادامه به تسهیلاتی که اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرروش کردستان در جهت رفاه حال خانواده‌ها در امر ثبت نام فرزندانشان در شرایط کرونایی ارائه می‌دهد، اشاره و تصریح کرد: «خانواده‌ها می‌توانند با ورود به سامانه سجا به نشانی http://saja.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم، اقدام نمایند.

وی بیان کرد: پس از اتمام مهلت تعیین شده برای پایه‌های مختلف، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند پس از اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت می‌گیرد، جهت ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثاگران آموزش و پرورش کردستان با تأکید بر این که ثبت نام در مدارس شاهد، فقط از طریق سامانه سجا به نشانیhttp://saja.medu.ir انجام می‌شود، گفت: زمان پیش ثبت نام دانش‌آموزان میان پایه مدارس شاهد، از اول تا دهم مرداد به صورت حضوری، در مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول