اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اورژانس قلعه‌رئیسی مجهز به آمبولانس پیشرفته شد+تصویر

یک دستگاه آمبولانس با تمامی تجهیزات به اورژانس قلعه رئیسی اهداء شد.

اورژانس قلعه‌رئیسی مجهز به آمبولانس پیشرفته شد+تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، با حضور امام جمعه، بخشدار، رئیس اورژانس و مدیر فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه آمبولانس به اورژانس فوریت‌های پزشکی قلعه رئیسی اهداء شد.

وحدت‌نژاد رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان در این خصوص گفت: وظیفه اورژانس و فوریت های پزشکی از روی صحنه آغاز و تا نزدیکترین مرکز درمانی ادامه و تکمیل می‌شود و در این راستا در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به بیماران و افراد حادثه دیده ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تکمیل اورژانس و خدمات ارائه شده می‌تواند به انتقال هر چه بهتر بیمار کمک کند یادآور شد: بیش از 70 درصد اورژانس‌های استان از آمبولانس‌های پیشرفته تجهیز شدند که در تلاش هستیم مابقی اورژانس ها را به همین صورت تکمیل کنیم.

وحدت‌نژاد آمبولانس اختصاص داده شده به مرکز قلعه رئیسی را آمبولانسی پیشرفته و تجهیز شده دانست و بیان کرد: این آمبولانس با تمامی امکانات و از مجهزترین آمبولانس‌های روز دنیاست آمبولانس از نوع بنز اسپرینتر ۳۱۵ است که هزینه افزون بر ۳۰ میلیارد ریال معادل سه میلیارد تومان داشته با دارا بودن تجهیزات پزشکی روز دنیا که تحویل ناوگان اورژانس ۱۱۵ شهرستان کهگیلویه جهت پایگاه اورژانس ۱۱۵ قلعه رئیسی داده شد.

 

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی هم در این مراسم با تقدیر از تلاش کادر درمان یادآور شد: امروز کادر درمان خط مقدم بیماری کرونا هستند که باید بیش از پیش قدردان آنها باشیم.

وی ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل توجه به مناطق محروم از تلاش دکتر تقوی معاون وزیر بهداشت یادآور شد: مناطق محروم به خصوص مناطق چاروسا به دلیل فاصله زیاد تا مرکز شهرستان نیازمند حمایت و توجه بیش از پیش هستند که امیدواریم در زمینه داروی کرونایی به مرکز قلعه رئیسی هم با همین نگاه توجه و اقدام شود.

داربام بخشدار چاروسا هم در این مراسم کادر درمان را ایثارگران این روزهای کشور دانست و خاطرنشان کرد: اورژانس و مرکز درمانی قلعه رئیسی علاوه بر سطح بخش به دیگر بخش های همجوار هم خدمات رسانی می کند و نیازمند توجه بیشتر است ولی در زمینه حمل و نقل واقعا جای تقدیر دارد و امیدواریم در زمینه امکانات پزشکی هم تلاش های صورت بگیرد.

گفتنی است، در ادامه آمبولانس افتتتاح و تحویل کارکنان اورژانس قلعه رئیسی شد و در ماه های گذشته هم یک دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی قلعه رئیسی اهداء شد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول