اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

احداث مدرسه خیرساز مهر ایران در سقز کلنگ‌زنی شد

احداث مدرسه خیرساز مهر ایران توسط خیرین تهرانی و سقزی در شهر سقز کلنگ‌زنی شد.

احداث مدرسه خیرساز مهر ایران در سقز کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارسی از سقز، فیروز عارفی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مدرسه خیرساز در سقز گفت: این مدرسه 10 کلاسه در زمینی به مساحت 600 مترمربع توسط خیرین مدرسه‌ساز، عباس جعفرزاده و خدر عمری ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه، نهضت مدرسه‌سازی به همت خیرین در این شهرستان آغاز شده است افزود: در حال حاضر 12 مدرسه خیرساز و دولتی در این شهرستان در دست ساخت است.

خیر مدرسه‌ساز سقزی هم با بیان اینکه، این چهارمین مدرسه است که به همت خیرانی که به دعوت بنده به سقز آمده‌اند در چند سال اخیر در این شهرستان ساخته خواهد شد، از مسئولان خواست تا برای ساخت این بناهای عام‌المنفعه تسهیل‌گری کنند.

خدر عمری ادامه داد: باید همه تلاش کنیم که خیران را از دیگر شهرهای ایران برای انجام کارهای عام‌المنفعه جذب کنیم تا موجبات ترقی شهرستان را فراهم نماییم.

وی با گله‌مندی از تعدادی از مسئولان، از روسای ادارات خدمات رسان خواست، زمینه تسهیل‌گری برای ادامه کار خیرین مدرسه‌ساز را در شهرستان فراهم کنند.

در این آئین فرماندار سقز هم با تقدیر از عزم خیرین این شهرستان و سایر خیرین غیربومی، از شورا و شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای ساخت مدارس از هیچ کوششی دریغ نکنند و تسهیل‌گیری لازم انجام دهند.

کامیل کریمیان با بیان اینکه خیرین همواره کمک کار مسئولان در راستای کارهای عمومی و خدمات‌رسانی بوده اند، بر ادامه کمک‌های خیرین در راستای کارهای عام‌المنفعه تاکید کرد.

آئین کلنگ زنی این مدرسه در زمین محوطه قبلی مدرسه تربیت ( 22 بهمن ) سقز به زمین زده شد.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول