اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اجرای طرح راهداری محوری به صورت آزمایشی در ۷ محور آذربایجان‌غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طرح راهداری محوری به صورت پایلوت در ۷ محور استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح راهداری محوری به صورت آزمایشی در ۷ محور آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری اظهار داشت: طرح راهداری محوری به صورت پایلوت در ۷ محور استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف تسریع در پیشبرد طرح‌های راهداری، هم افزایی و بهره‌وری بیشتر از نیروهای راهداری است که در مرحله اول در محورهای پرتردد و شریانی اجرا می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در استان آذربایجان‌غربی با توجه به طولی بودن محورها، طرح راهداری محوری به صورت پایلوت در ۷ محور استان شامل محورهای شمالی، مرکز و جنوبی استان اجرا خواهد شد.

شکری گفت: محورهای ارومیه - مهاباد، ارومیه - خوی ، خوی - ماکو، میاندوآب - بوکان، میاندوآب - شاهین دژ - تکاب، نقده - پیرانشهر - سردشت و مهاباد - سردشت ۷ محوری است که طرح راهداری محوری در آنها اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر یک از محورهای یاد شده ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه در حوزه استحفاظی مربوط به خود و یا به صورت مشارکتی با سایر ادارات شهرستانهای همجوار و ذینفع نسبت به عملیات راهداری آن محور اقدام می‌کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: طرح های راهداری محوری شامل ساماندهی تابلو و علائم، ساماندهی گاردریل ها، حذف و کاهش نقاط پر حادثه، لکه گیری، اصلاح شیب شیروانی، تراشه برداری، پاکسازی و تسطیح حریمِ، شانه سازی و سایر طرحهای مشابه است که با اجرای آنها شاهد افزایش ضریب ایمنی راهها و کاهش تصادفات خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول