اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا ماهانه در استان سمنان برگزار شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا ماهانه از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان و سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا ماهانه در استان سمنان برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، منوچهر فخری ظهر امروز در نشست ویدئو کنفرانسی کمیته اضطرار آلودگی هوا در استان سمنان در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: ابلاغیه‌های وزارت کشور در ارتباط با بررسی و رفع آلودگی‌های احتمالی هوا به‌طورجدی در استان سمنان در دستور کار قرار گیرد و جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا ماهانه برگزار شود.

وی عنوان کرد: در استان سمنان در تمام روزهای سال به غیر از یک یا دو روز بر اساس گزارش اداره کل حفاظت محیط زیست استان سمنان شاهد هوای سالم و قابل‌قبول هستیم و دغدغه‌های شهرهای بزرگ کشور در ارتباط با آلودگی هوا کمتر در استان سمنان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: نقش ناوگان عمومی در کاهش یا افزایش آلودگی هوا در مناطق شهری بسیار تأثیرگذار است و شهرداری سمنان پیگیری‌هایی را برای نوسازی ناوگان عمومی سبک و سنگین سواری در دست اجرا دارد.

فخری تصریح کرد: در ارتباط با اختصاص اعتبار راه‌اندازی ایستگاه بررسی شاخص کیفیت هوا در شهر ایوانکی پیگیری‌های ملی انجام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها در روزهای آینده، شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان سمنان نسبت به جلوگیری از بروز هرگونه بحران و جاری شدن سیلاب، تدابیر لازم را اندیشه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول