اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کمک ۴.۵ میلیاردی ذوب آهن اصفهان در آزادی زندانیان غیر عمد

شرکت ذوب‌آهن اصفهان همچون سال‌های گذشته، با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در ماه مبارک رمضان در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری کرد.

کمک ۴.۵ میلیاردی ذوب آهن اصفهان  در آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شرکت ذوب‌آهن اصفهان همچون سال‌های گذشته، با حضور در برنامه یک شهر ضیافت در ماه مبارک رمضان در سنت حسنه آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همیاری کرد.

مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان  در این برنامه اظهار داشت: این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان اولین تولیدکننده فولاد در کشور از بدو تأسیس تاکنون همواره در راستای مسؤولیت‌های اجتماعی در عرصه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، توسعه صنعت کشور، ایجاد فضای سبز، حفاظت از محیط‌زیست، توسعه ورزش قهرمانی و همگانی عملکرد درخشانی داشته است. 

علیرضا امیری، مدیر روابط عمومی ذوب‌آهن نیز در این برنامه، به نقش ذوب‌آهن اصفهان در شکل‌گیری سایر صنایع فولادی به عنوان بزرگ‌ترین مسؤولیت اجتماعی این شرکت اشاره کرد و گفت: این شرکت در هر شرایطی مسؤولیت اجتماعی را در اولویت قرار داده و با توجه به بحران آب، فعالیت‌های مختلفی جهت صرفه‌جویی در مصرف آب و تأمین آن از طریق پساب شهرهای اطراف انجام داده است.

به گزارش فارس، مجموعه ذوب‌آهن اصفهان، چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و یک میلیارد ریال کمک نقدی نیز جهت حمایت از خانواده این زندانیان اهداء کرد. ضمن اینکه شرکت پویش بازرگان نیز هزینه درمان یک بیمار به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را اهدا کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول