اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در ایلام راه اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در ایلام با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان طراحی و راه اندازی شده است.

سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در ایلام راه اندازی می‌شود

جهانگیر رستمزاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری در ایلام با همکاری اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان طراحی و راه اندازی شده است.

وی افزود: محتوای سامانه موردنظر سیمای کلی استان ایلام، معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان، فهرست حوزه‌ها و لیست طرح‌های قابل سرمایه گذاری در بخش‌های مختلفی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع پایین دستی، معدن، کشاورزی، صنعت، گردشگری و انرژی، معرفی طرح‌های فعال و در دست اجرا، زمینه‌های صادراتی و مشوق‌های سرمایه گذاری از آن جمله است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: این وب سایت در حال حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی به منظور تسهیل سرمایه گذاری در این استان راه اندازی شده و همچنین بخش مهم این سامانه قسمت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری است که به صورت هوشمند و داینامیک طراحی شده و تمامی تغییرات در طرح‌های ثبت شده به صورت لحظه در دسترس سرمایه گذاران خواهد بود.

وی، داشتن قابلیت پرسش و پاسخ از کارشناسان مرکز خدمات، طرح مطالعاتی فرصت‌های سرمایه گذاری، دسترسی آسان و تجمیع شده به اطلاعات اقتصادی را از قابلیت‌های ویژه این سایت برشمرد و گفت: راه اندازی سامانه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان گامی موثر در راستای شفاف سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است ارائه اطلاعات بروز، دقیق و سریع نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: باید تمامی مدیران در زمینه بارگذاری اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران اقدام لازم را به عمل آورند همچنین اداره کل اقصادی و دارایی استان نسبت به رصد و نظارت اطلاعات ثبت شده در سامانه اقدام کند.

رستمزاد در پایان از همه دستگاه‌های تخصصی اقتصادی خواست تا پایان هفته آینده فرصت‌های سرمایه گذاری خود را در سامانه بارگذاری کنند.

سرمایه گذاران می‌توانند جهت دسترسی به سامانه مذکور به آدرس زیر مراجعه کنند.

 آدرس سامانه : www.investinilam.ir
فرصت های سرمایه گذاری استان : www.investinilam.ir/search 

 

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول