اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: کمیته واکسیناسیون تشکیل می‌شود

استاندار تهران از تشکیل کمیته واکسیناسیون خبر داد و گفت: واکسیناسیون استان ۱۴ میلیونی تهران واکسیناسیون نیازمند یک تمهیدات و بررسی همه جانبه است.

استاندار تهران: کمیته واکسیناسیون تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران در مورد مصوبات جلسه اظهار کرد:مصوبات جلسه با توجه به این که استان ۱۴ میلیونی تهران واکسیناسیون آن نیازمند یک تمهیدات و بررسی همه جانبه است، از همین حالا باید به فکر مکان‌ها، تیم‌ها و افراد مسؤول  آن باشیم.

وی گفت: اولین مصوبه ما تشکیل کمیته واکسیناسیون استان تهران ضلع کمیته‌ امنیتی اجتماعی است.

استاندار تهران ادامه داد: همه ارگان‌ها و نهادها مانند شهرداری، ناجا، بسیج، تربیت بدنی و هلال احمر باید یاری دهند تا بتوانیم مکان‌هایی را به این کار اختصاص دهیم، تیمی را که بتوانند مسؤولیت این کار را به عهده بگیرد شناسایی کرده و نسبت به تجهیز مکان‌ها اقدام کنیم  تا در مورد مقرر این واکسیناسیون انجام شود.

محسنی بندپی عنوان کرد: در حال حاضر یک و نیم میلیون جمعیت بالای ۶۰ سال داریم و تهیه واکسن این تعداد در دو دوز نیازمند تمهیدات فراوانی است.

وی گفت : فرمانداری‌های شهرستان‌ها نسبت به همین مصوبه باید کمیته واکسیناسیون در شهرستان تشکیل دهند.

استاندار تهران افزود: با توجه به اینکه هنوز نیروهای جدید به بدنه دانشگاه علوم پزشکی تهران مستقر در تهران اضافه نشدند و حضور پیدا نکردند، پیشنهاد شفاف و روشن که قبلاً هم درخواست شده بود این است که ما تمدید بازنشستگی برای کادر بهداشت و درمان در همه جای کشور علی‌الخصوص تهران در نظر بگیریم چرا که ما از اول هم با کمبود کادر درمان مواجه بودیم.

محسنی بندپی استاندار تهران در پایان گفت: برای اصناف پیشنهادی داشتیم که خود اصناف با رعایت پروتکل‌ها با کاهش ساعت کاری با توجه به کمیته‌ای که تشکیل می‌دهند رعایت فاصله گذاری و رعایت پروتکل‌ها اجازه فعالیت برخی صنوف دهیم.

انتهای پیام/۶۷۰۷۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول