اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اتمام حجت اصناف با ستاد ملی کرونا در مورد لزوم تغییر روال تعطیلات

رئیس اتاق اصناف گفت: طی مکاتبه‌ای با رئیس جمهور و دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اعلام کردیم که در صورت ادامه این روند تعطیلی اصناف و فعال بودن سازمان‌های مطالبه گر اصناف دیگر امکان رعایت دستورالعمل‌های صادره را نخواهند داشت.

اتمام حجت اصناف با ستاد ملی کرونا در مورد لزوم تغییر روال تعطیلات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قاسم نوده فراهانی  با بیان اینکه تلاشهای بسیار گسترده و موثری برای بازگشایی صنوف، گروه‌های ۲ و ۳ در حال انجام است، گفت: از دو هفته قبل رایزنی ها توسط اتاق اصناف تهران شروع شده است و با مکاتبه با ریاست جمهور؛ جلسات با سایر مسئولان در ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه دارد.

قاسم نوده فراهانی با تاکید براینکه جلسات مثبت و خوبی با استاندار تهران و معاون امنیتی و انتظامی استاندار و همچنین دکتر ذوالفقاری دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفته است،  افزود: در جلسات با مسئولان حوزه استانی و کشوری به نتایج خوبی رسیدیم که در هفته آینده و پس از تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا نتیجه نهایی به اطلاع صاحبان صنوف خواهیم رساند.

وی افزود: به رئیس جمهور و دبیر کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا اطلاع رسانی کردیم که در صورت ادامه این روند (تعطیلی اصناف و فعال بودن سازمانهای مطالبه گر مانند بانک ها، مالیات و عوارض شهرداری و ...) اصناف دیگر امکان رعایت دستورالعمل های صادره را نخواهند داشت.

فراهانی اضافه کرد: ما معتقدیم نباید مسیر همکاری اصناف با دولت در مدیریت و مقابله با ویروس کرونا یک جاده یکطرفه باشد به این مفهوم که فقط اصناف تعطیل شوند، آسیب های اقتصادی و اجتماعی بخورند و بابت این همه صدمه کوچکترین حمایت و پشتیبانی از اصناف صورت نگیرد.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان اظهار داشت: حرف آخر بنده این است که ما با دولت بابت لزوم تغییر روال فعلی تعطیلی اصناف اتمام حجت کردیم و امیدواریم هر چه زودتر مشکلات اصناف در دولت هم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول