اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش عالی و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

نشست هم اندیشی مسئولان آموزش عالی و جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان بر گزار خواهد شد.

نشست هم‌اندیشی مسئولان آموزش عالی و اساتید دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛ معاون علمی رییس جمهور؛ وزرای علوم و بهداشت؛ رئیس دانشگاه آزاد و جمعی از اساتید دانشگاه‌های کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان بر گزار خواهد شد. 

براساس این گزارش؛ هرساله در ماه مبارک رمضان مسئولان آموزش عالی و اساتید دانشگاه های سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کردند که امسال دلیل ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی این دیدار در قالبی متفاوت برگزار خواهد شد. 

به همین منظور نشستی با حضور وزرای بهداشت، وزارت علوم، معاون علمی ریاست جمهوری، رئیس دانشگاه آزاد به دعوت رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و با حضور وی به منظور شنیدن سخنان اساتید مطرح  دانشگاهی در فضای باز دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

بر همین اساس در این نشست مسئولان آموزش عالی و اساتید دانشگاه مطالب خود درباره مسائل مهم کشور و دانشگاه ها را مطرح خواهند کرد و اهم مطالب مطرح شده از سوی حجت الاسلام رستمی به مقام معظم رهبری منتقل خواهد شد. 

این مراسم شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در صحن خارجی و روباز مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول