اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

موافقت وزیر علوم برای ایجاد دانشکده ها هنر و فسیل شناسی در مراغه

نماینده مردم مراغه و عجب‌‎شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده هنر و فسیل شناسی در مراغه موافقت کرده است .

موافقت وزیر علوم برای ایجاد دانشکده ها هنر و فسیل شناسی در مراغه

علی علیزاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به دیدار دو ساعته با وزیر علوم اظهار داشت: با موافقت دکتر غلامی وزیر علوم و دکتر رحیمی شعرباف معاون پژوهشی وزیر دانشکده هنر و فسیل شناسی در  مراغه ایجاد می شود.

وی افزود: ابلاغیه انتقال دانشکده علوم پایه و دانشکده فنی ـ مهندسی باطل و اجرای آن سریعاً متوقف شده است.

علیزاده گفت: دو این دانشکده همچنان به عنوان دو دانشکده فعال به فعالیت‌های علمی خود ادامه خواهند داد و در دفترچه کنکور سال جاری برای سال تحصیلی 1401ـ1400 همچنان دانشجو خواهد پذیرفت.

وی اضافه کرد: دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم انسانی و دانشکده علوم پایه توسعه خواهد یافت و این دانشکده‌ها در منطقه به عنوان مرکز عمل خواهد کرد. 

به گفته نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی، دانشکده هنر نیز به جمع دانشکده‌های دانشگاه مراغه اضافه خواهد شد و دانشگاه‌های شهرهای همجوار در رشته‌های هنر پذیرش دانشجو نخواهند داشت.

علیزاده افزود: دانشگاه مراغه به عنوان دانشگاه جامع منطقه‌ای عمل خواهد کرد و مسیر برای توسعه دانشگاه مراغه باز خواهد ماند.

وی گفت: تصمیمات مورد توافق در جلسه با وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و دبیر شورای ساماندهی آموزش عالی کشور، بعد از تصویب در شورای ساماندهی آموزش عالی کشور ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/60007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول