اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شورای وحدت آماده هم‌اندیشی با گروه‌های ارزشی و کاندیداها است

رئیس هیات اجرایی شورای وحدت استان مرکزی گفت: شورای وحدت آماده گفت‌وگو و هم‌اندیشی با همه گروه‌های ارزشی و انقلابی و کاندیداها است.

شورای وحدت آماده  هم‌اندیشی با  گروه‌های ارزشی و کاندیداها است

احمدرضا فتح آبادی  در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به علل شکل‌گیری شورای وحدت اصولگرایان، اظهار کرد: شورای وحدت بر اساس یک پیشینه و منظومه‌ای از دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و الزامات گوناگون فرهنگی و سیاسی و اجتماعی ایجاد و فعال شد تا روحانیت نقش هدایت‌گرایانه و راهبردی خود را در تدبیر امور به خصوص در گام دوم انقلاب انجام دهند.

وی گفت: ما به دنبال سازوکاری هستیم که بر اساس آن به انتخاب اصلح کمک کنیم، شورای وحدت یک سازوکار پایدار است، نه موسمی و انتخاباتی، ما می‌خواهیم در کنار مردم در مقاطع مختلف حضور داشته باشیم، در این بین جامعه روحانیت مقوم شورای وحدت و نخ تسبیح وحدت اضلاع جریان ارزشی و ولایی و انقلابی است و به دنبال این است که از رأی مردم و حقوق مردم و شانیت نظام جمهوری اسلامی صیانت به عمل بیاورد.

رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت استان مرکزی افزود: خوشبختانه انتخاب خوبی از سوی اصولگرایان استان اتفاق افتاده بطوری که شورای مرکزی و هیات رئیسه افرادی قوی، با تجربه و دغدغه‌مند انقلابی سکان را بر دست گرفته‌اند که در آینده‌ای نه چندان دور تأثیرات آن را خواهیم دید.

فتح‌آبادی با تأکید بر اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی، کنشگری دستگاه‌های حاکمیتی باید صرفاً متوجه برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و متکی بر رأی مردم و انتخاب شایستگان باشد، اظهار کرد: هرگونه تنگ‌نظری یا جنبه‌های رانتی و رفتارهای کاذب و هیجانی موجب واگرایی در مردم خواهد شد و آنان را از صندوق‌های رأی دور خواهد کرد؛ در مقابل ما دغدغه‌مند این هستیم که باید همواره به دنبال وحدت و همگرایی و هم‌افزایی در نیروهای درون نظام باشیم نه به دنبال تحمیل افراد و لیست به مردم فهیم.

وی با اشاره به تشکیل ۱۱۰ ستاد مجازی در استان و اینکه شورای وحدت فعالیت‌ها و اقدامات و سیاست‌گذاری‌های خود را بر مبنای مفاد گام دوم طراحی کرده، گفت: نگاه شورای وحدت در مسئله انتخابات نیز اینگونه است که می‌خواهیم ابعاد گوناگون بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کنیم.

رئیس هیأت اجرایی شورای وحدت استان مرکزی با تاکید بر اینکه شورای وحدت آماده گفت‌وگو و هم‌اندیشی با همه گروه‌های ارزشی و انقلابی و کاندیداها است افزود: به این منظور سازوکاری را طراحی کردیم و بر اساس آن کاندیداهای شوراهای شهر در سطح استان با برنامه‌های پیشنهادی و بررسی نقاط قوت و ضعف و با توجه به منویات مقام معظم رهبری با تکیه بر اقتصاد مقاومتی ارائه و در نهایت با جمع بندی از صاحب نظران به مردم عزیز اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس شورای وحدت استان مرکزی در ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ طی انتخاباتی متشکل از ۳۹ حزب اصولگرا تشکیل و اعضای آن به ترتیب حجت‌الاسلام عادل خجسته پور به عنوان رئیس، رضا عزیز آبادی به عنوان نائب رئیس، محمد قزوینی نظام آبادی به عنوان دبیر و ابوالفضل فخر الاسلام به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول