اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

بوشهر باز هم قرمز شد/ 90 درصد تخت‌های بستری اشغال است

بر اساس اعلام سامانه ماسک شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، جم، دشتستان، گناوه و دشتی در شرایط قرمز و چهار شهرستان کنگان، دیر، عسلویه و دیلم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بوشهر باز هم قرمز شد/ 90 درصد تخت‌های بستری اشغال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بر اساس اعلام سامانه ماسک، استان بوشهر تا این هفته دارای هفت شهرستان نارنجی و سه شهرستان قرمز بود که با افزایش بستری‌ها، وضعیت قرمز شهرستان‌ها از ۳۰ درصد به ۶۰ درصد افزایش یافت و شهرستان‌های نارنجی با ۳۰ درصد کاهش به ۴۰ درصد رسید.

اکنون شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، جم، دشتستان، گناوه و دشتی در شرایط قرمز و چهار شهرستان کنگان، دیر، عسلویه و دیلم در وضعیت نارنجی قرار دارند که نیاز به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده مکرر از ماسک، پرهیز از دورهمی و مراسم است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه مدافعان سلامت در بخش‌های عادی سرپایی، ویژه و بخش اورژانس بیمارستان‌های استان در حال خدمات‌دهی به بیماران کرونایی هستند اظهار داشت: مدافعان سلامت همچنان با زبان روزه به بیماران کرونایی خدمت می‌کنند و اکنون بیش از ۸۹ درصد تخت‌های بخش کرونایی بیمارستان‌ها اشغال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول