اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

بخش کشاورزی نیازمند سرمایه‌گذاری/ ساختار اقتصادی آذربایجان‌غربی کشاورزی است

عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد و علوم انسانی دانشگاه آفاق ارومیه گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه را داریم ولی ارتباط کشاورز با دانشگاه را نداریم لذا این مشکل بزرگی است باید زیرساخت‌ها و زمینه‌های برقراری ارتباط میان کشاورزان و دانشگاه ایجاد شود.

بخش کشاورزی نیازمند سرمایه‌گذاری/ ساختار اقتصادی آذربایجان‌غربی کشاورزی است

فرجاد بخشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارتباط صنعت با دانشگاه را داریم ولی ارتباط کشاورز با دانشگاه را نداریم لذا این مشکل بزرگی است باید زیرساخت‌ها و زمینه‌ای برقراری ارتباط میان کشاورزان و دانشگاه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در سطح پارک علم و فناوری 80 شرکت دانش‌بنیان وجود دارد که از این تعداد فقط 10 شرکت در حوزه کشاورزی فعالیت می‌کنند.

بخشور ادامه داد: آذربایجان‌غربی در بحث تولید سیب و صنعت سردخانه‌ای در رتبه‌های نخست کشوری قرار دارد ولی در بحث فروش و صادرات جایگاه مطلوبی ندارد.

عضوهیات علمی دانشکده اقتصاد و علوم انسانی دانشگاه آفاق ارومیه اظهار داشت: در حوزه صنعت آذربایجان‌غربی سرمایه‌گذاری می‌شود،این در حالی است که ساختار اقتصادی آذربایجان‌غربی کشاورزی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول