اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

پیدا شدن جسد 6 نیروی اداره برق کرمان در منطقه سیل‌زده گلباف

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پیدا شدن جسد 6 نیروی اداره برق کرمان در منطقه حرمک گلباف گفت: این نیروها برای عملیات اتصال برق روستای هرمک شهر گلباف به منطقه سیل‌زده اعزام شده بودند .

پیدا شدن جسد 6 نیروی اداره برق کرمان در منطقه سیل‌زده گلباف

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، رضا فلاح با اشاره به پیدا شدن جسد 6 نیروی اداره برق کرمان در منطقه حرمک گلباف گفت: این نیروها برای عملیات اتصال برق روستای هرمک شهر گلباف به منطقه سیل‌زده اعزام شده بودند که در اثر وقوع سیل مجدد در این منطقه 6 نفر از نیروهای اداره برق دچار حادثه و در نهایت مفقود شدند.

فلاح با اشاره به اعزام 14 تیم امدادونجات زمینی و هوایی از جمعیت هلال احمر مرکز استان و شهرهای گلباف، ماهان، شهداد و کرمان به محل حادثه افزود: عملیات امدادونجات زمینی با حضور 12 تیم از شب گذشته آغاز شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با بیان اینکه 2 تیم امدادوهوایی توسط بالگرد جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: تیم آنست سگ‌های زنده‌یاب نیز در محل حادثه حضور داشت.

وی با اشاره به اینکه دو نوزاد و کودک توسط بالگرد به مرکز استان انتقال یافتند، افزود: عملیات جستجو و نجات جهت پیدا کردن سه نفر از بومیان منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/3388/ق/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول