اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان را قبول ندارم/ پدرخوانده‌ها میخواهند نامزدهای فاقد صلاحیت را به جریان اصلاحات تحمیل کنند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چیزی با عنوان نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان را قبول ندارم زیرا پدرخوانده‌ها می‌خواهند نامزدهای فاقد صلاحیت را به جریان اصلاحات تحمیل کنند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب: نهاد اجماع‌ساز اصلاح طلبان را قبول ندارم/ پدرخوانده‌ها میخواهند نامزدهای فاقد صلاحیت را به جریان اصلاحات تحمیل کنند

حجت الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اینجاب آمادگی دارم با تمامی نامزدهای برای ریاست جمهوری مناظره کنم تا برنامه‌های خود را در یک فضای مناسب اعلام کنیم. 

وی افزود: بنده ساز و کار نهاد اجماع‌ساز را به این شکل قبول ندارم چرا که آنها شورای نگهبان دومی شکل داده اند و افراد با صلاحیت را محروم و افرادی که خودشان می خواهند را مطرح می کنند. 

دبیرکل حزب مردمی تاکید کرد این شورا شورای اجماع نیست بلکه شورای اختلاف است و می خواهند نامزد خود را به جریان بزرگ اصلاحات تحمیل کنند و ما اصلاح طلبان چنین اجازه ای به آنها نخواهیم داد که برای دیگران تصمیم بگیرند و تا آخر در صحنه خواهیم ماند و واقعیت ها را به مردم خواهیم گفت. 

فومنی با تاکید بر اینکه این اجماع به درد انتخابات ریاست جمهوری نمی خورد چرا که افراد رانت خوار و قدرت طلب و استمرار طلب در مسئولیت گرفتن در طول پیروزی انقلاب همواره خود را قیم و پدرخوانده جریان اصلاحات می دانند. 

وی ادامه داد: من به عنوان یک اصلاح طلب نواندیش و نوگرا اعلام می کنم که با چهارچوب‌های اجماع مخالفم و خود را نامزد جریان بزرگ اصلاحات می دانم و چند گروه و شخص حق ندارند برای اصلاحات تصمیم گیری کنند. 

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی تمام برنامه های انتخاباتی خود را برای مردم شریف ایران تشریح کنم و از همه رسانه ها می خواهم که کمک کنند تا ما بتوانیم دیدگاه‌های خود را به مردم عرضه کنیم. 

وی در پایان گفت: ما به یک انتخابات پرشور و بانشاط نیاز داریم و مطمئنا حضور کاندیدای جوان مثل بنده و دیگران می تواند فضای انتخابات را رقابتی تر و شور انتخاباتی ایجاد کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول