اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند توسط جمعی از طلاب

جمعی از طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی با راه‌اندازی پویشی با عنوان «اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند» برای این امر خدا پسندانه اقدام کردند.

اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند توسط جمعی از طلاب

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس جمعی از طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی با راه‌اندازی پویشی با عنوان «اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند» برای آزادی زندانیان اقدام کردند.

در متن این پویش آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«این حالتی که در بین روحانیت شیعه وجود داشته - اینکه با مردم مأنوس است، از مردم مرتزق است، نسبت به مردم مشفق است، دردهای مردم دردهای اوست - این را باید حفظ کنید؛ این چیز خیلی مهمی است». (مقام معظم رهبری ۱۳۸۹/۰۴/۲۰)

در روزهای گذشته مبلغی تحت عنوان افطاری از جانب رئیس دولت و بدون اطلاع طلاب به حساب آنان واریز گردیده‌است.

نظر به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه و در ایام شهادت امام مهربانی‌ها امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، طلاب حوزه‌های علمیه در پویش‌هایی متنوع و متعدد مصمم هستند تا علیرغم فشار معیشتی و اقتصادی، این مبالغ را در  امور خیریه صرف نمایند.

در همین راستا، به همت طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی و با همکاری مرکز نیکوکاری اداره کل زندان‌های قم، پویشی خودجوش با عنوان «اختصاص هدیه ریاست جمهوری برای آزادی زندانیان نیازمند» شکل گرفته است تا در این شرایط دشوار اقتصادی، علاوه بر گره‌گشایی از نیازمندان، همانند مردم و در کنار آنان باشند.

طلاب مؤسسه عالی فقه و علوم اسلامی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول