اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

لاریجانی تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت نیست

منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت تاکید کرد: گزینه قطعی این شورا، رییسی است ‌و قطعا لاریجانی کاندیدای ما نیست.

لاریجانی تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کمیته رسانه و ارتباطات شورای وحدت، منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت با بیان اینکه گزینه قطعی شورای وحدت جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای رییسی هستند اظهار داشت: ما در شورای وحدت به این جمع بندی رسیده ایم که آقای رییسی کاندیدای اصلح ریاست جمهوری هستند و امیدواریم به زودی از زبان خود ایشان اعلام کاندیداتوری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را بشنویم و شاهد ثبت نام ایشان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به خط تخریبی و تبلیغاتی برخی از افراد و گروههای خاص که یک‌ دروغ را در رسانه ها و کانال های خبری تکرار می کنند، گفت: با آغاز فعالیت‌های سیاسی تشکیلاتی شورای وحدت در کلیپ‌ها و بیانیه‌های خود القا نمودند که کاندیدای این شورا آقای لاریجانی است.

برای آخرین بار ضمن تکذیب این دروغ بزرگ و با حفظ احترام آقای لاریجانی اعلام می‌دارد ایشان تحت هیچ شرایطی نامزد شورای وحدت برای انتخابات ریاست جمهوری نیست. امید است کسانی که هنوز دستور پخش کلیپ‌های دروغین را می‌دهند متنبه شده و مسیر همدلی و هم افزایی را در پیش گیرند.  

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول