اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه تمرینات ماشین سازی با خبر خوش مدیرعامل

تمرینات تیم فوتبال ماشین سازی تبریز از سر گرفته شد.

ادامه تمرینات ماشین سازی با خبر خوش مدیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اعلام تعطیلی کلیه فعالیت‌های باشگاه ماشین سازی تبریز، حامد نجفی با حضور در تمرین امروز دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت و از تلاش و رایزنی با مسولان شهری برای حل مشکلات مالی خبر داد.

مدیرعامل ماشین سازی از تماس تلفنی استاندار آذربایجان شرقی با مالک باشگاه خبر داد که در این تماس از محمدرضا زنوزی خواسته شده باتوجه به شرایط حساس تیم، تمرینات بدون وقفه پیگیری شوند. همچنین قول مساعدی مبنی بر پیگیری و وصول مطالبات از شهرداری توسط مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان از سوی استاندار به مالک باشگاه داده شده است.

در همین راستا مدیرعامل ماشین سازی از بازیکنان و کادر فنی خواست تا با جدیت و تمام توان تمرینات را ادامه داده و خود را برای بازی حساس با سایپا آماده کنند.

بعد از صحبت های نجفی، علیرضا اکبرپور سرمربی تیم نیز دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و ضمن تشکر از پیگیری‌های مدیرعامل برای حل مشکلات مالی، این اطمینان را داد که شاگردانش با تمام توان از نام و اعتبار باشگاه بزرگ و قدیمی ماشین سازی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول