اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا

فرماندار دنا در نشست با مدیرکل محیط زیست استان کهگیلیویه و بویراحمد درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا را کرد.

درخواست تغییر حریم محیط زیست با محل سکونت مردم شهرستان دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، فرماندار دنا طی نشستی از مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خواستار تغییر حریم  محیط زیست با مردم شهرستان دنا شد.

فرماندار دنا در این نشست زیست محیطی  گفت: شهرستان دنا بعنوان سرچشمه زیست محیطی ایران دارای ظرفیت های خاص و بالقوه‌ای است.

پناهی با اشاره به قرار گرفتن شهر و اکثر روستاها در کوهپایه دنا گفت: حساسیت مدیرکل محیط زیست آن‌قدر زیاد بوده که این خود نشان از وظیفه شناسی در پاسداشت ظزفیت‌های زیست محیطی است.

پناهی گفت: شغل و منبع درآمد اکثر کوهپایه نشینان دنا،کشاورزی باغداری و دامداری بوده که به جهت قرار گرفتن در مسیر خط مرزی حریم محیط زیست نیازمند توجه و تغییر ساختار حریم  محیط زیست است.

فرماندار دنا در این نشست زیست محیطی گفت: تعامل  مسؤولان با مردم  باعث پیشرفت و توسعه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی می‌شود که نگاه مثبت مدیرکل محیط زیست استان در پروژه راه سی‌سخت به یاسوج را داشته و عملا عملیات اجرایی آن شروع شده است که به خاطر نگاه ویژه تشکر وقدردانی را داریم.

هاشمی مدیرکل محیط زیست هم اظهار داشت: محیط زیست دنا با ۴۵ نیرو به صورت شیفتی و ۱۰ پاسگاه نیازمند افزایش اعتبارات برای ساماندهی امورات زیست محیطی است.

هاشمی با اشاره به اینکه دنا به عنوان مرکز ثقل زیست محیطی است گفت: حفاظت از تنوع زیست محیطی کار بسیار سختی است که با فرهنگ سازی می‌طلبد که مردم یاری‌گر دنای خود باشند چرا که این طبیعت بکر خدادادی با این همه ظرفیت امانتی در دست ما قرار دارد.

به گزارش فارس در این نشست موارد مورد گفت‌وگو افزایش اعتبارات زیست محیطی دنا در کمیته برنامه ریزی شهرستان و همکاری و مشارکت دهیاران در راستای حفاظت از ذخایر خدادادی محیط زیست بود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول