اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: تعرض صهیونیست‌ها در 28 رمضان انقلاب جدید علیه رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند

خطیب مسجد الاقصی از فلسطینی‌ها خواست به اعتکاف خود در مسجد الاقصی تا روز 28 ماه مبارک رمضان که صهیونیست‌ها برای تعرض گسترده به مسجد برنامه ریزی کرده‌اند، ادامه دهند.

حماس: تعرض صهیونیست‌ها در 28 رمضان انقلاب جدید علیه رژیم صهیونیستی را رقم می‌زند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد که فراخوان گروه‌های تندرو صهیونیست برای حمله به مسجد الاقصی در یکشنبه آینده یک انقلاب جدید را علیه جرایم رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان رقم خواهد زد.

القانوع عصر امروز سه شنبه در اظهاراتی از مردم فلسطین خواست  با شجاعت در برابر حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی بایستند و با اشکال و ابزارهای مختلف به مقابله با آن بروند.

این مقام حماس تاکید کرد: «مقاومت فلسطین برای مقابله با سرکشی رژیم اشغالگر و وحشی‌گری مداوم آن علیه ملت فلسطین و  تجاوزات مکرر آن علیه مسجد الاقصی گزینه‌های مختلفی در اختیار دارد.»

شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجد الاقصی از همه نمازگزاران خواست که اعتکاف خود را پس از شب‌های قدر تمام نکنند و تا پایان ماه مبارک رمضان به اعتکافشان ادامه دهند.

شیخ صبری درباره نقشه گروه‌های افراطی صهیونیست برای بازگشایی مسجد الاقصی به روی ورود صهیونیست‌های تندرو در بیست و هشتم ماه مبارک رمضان هشدار داد.

او رژیم صهیونیستی را مسئول کامل هر گونه تنش در مسجد الاقصی و شهر قدس خواند گفت: احتیاط‌های لازم برای مقابله با هر گونه حمله به مسجدالاقصی توسط تندروهای صهیونیست در ۲۸ ماه مبارک اتخاذ شده است و قرار شد جمعیت زیادی از فلسطینی‌ها در داخل مسجد باشند تا از مسجد در برابر حملات شهرک‌نشینان دفاع کنند.

شیخ صبری از مردم قدس و کسانی که امکان رساندن خود به مسجد را دارند خواست برای مقابله با هر گونه ورود صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در صحن مسجد آماده باشند.

خطیب مسجد الاقصی گفت: هر روز ده‌ها هزار نمازگزار در مسجد الاقصی نماز می‌خوانند با وجود اینکه رژیم اسرائیل محدودیت‌هایی اعمال کرده و پست‌های نظامی ایجاد کرده و برخی نمازگزاران را هم از مسجد تبعید میکند.

او افزود: معمولا در ۱۰ روز آخر ماه رمضان هر سال گشت‌زنی غیرمسلمانان در مسجد الاقصی متوقف می‌شود و از همین رو هتک حرمت شهرک‌نشینان صهیونیست هم به مسجد الاقصی متوقف می‌شود.

صبری گفت: گروه‌های صهیونیست تندرو امسال تصمیم دارند در ۲۸ ماه مبارک  با تعرض گسترده‌ به مسجدالاقصی در آنجا تحصن کنند که ما درباره پیامدهای چنین جنایت شهرک نشینان به رژیم اشغالگر هشدار می‌دهیم.

منابع شهر قدس اشغالی می‌گویند گروه های تندرو صهیونیست اعلام کرده‌اند که قرار است صبح روز ۲۸ رمضان با ورود به مسجد الاقصی در آنجا آیین های تلمودی را انجام دهند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول