اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

استکی: امیدوارم اردو با ازبکستان باعث پیشرفتمان شود/ ملی‌پوشان ما قهرمان تمرین هستند

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: ازبکستان در تمام رده‌های سنی قهرمان دنیا است و تمرین با بازیکنان آنها باعث پیشرفت و ارتقای هر بوکسوری می‌شود.

استکی: امیدوارم اردو با ازبکستان باعث پیشرفتمان شود/ ملی‌پوشان ما قهرمان تمرین هستند

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ازبکستان اظهار داشت: اولین اردوی مشترک خود را در خارج از کشور داریم. تا به امروز چهار روز در تاشکند با تیم ملی بزرگسالان ازبکستان اردو داشتیم. این کشور در تمام رده‌های سنی قهرمان دنیا است. تمرین کردن با آنها باعث پیشرفت و ارتقای هر بوکسوری می‌شود.

 سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان در مورد اینکه با برگزاری اردوی مشترک با تیم قدرتمند دنیا باید به شرایط آرمانی برسیم، عنوان کرد: بچه‌های ما شرایط تمرین تیم قهرمان جهان را می‌بینند و کسب تجربه می‌کنند. ملی‌پوشان ما قهرمان تمرین هستند ولی بوکسورهای ازبکستان هر چه در تمرین دارند در رینگ هم انجام می‌دهند که قهرمان مسابقه هم می‌شوند. امیدوارم این اردو، بچه‌ها را به شرایط آرمانی برساند و از لحاظ روحی ارتقا پیدا کنند. اعضای کادر فنی همه تلاش خود را دارند تا این اتفاق بیفتد.

وی درباره اینکه کشورهای قدرتمند در مسابقات تدارکاتی زیادی شرکت می‌کنند، یادآور شد: اکثر تیم‌های رده سنی مختلف ازبکستان در تورنمنت‌های زیادی شرکت می‌کنند. در طول یک سال به شش یا هفت تورنمنت می‌روند و یک مسابقه اصلی شرکت می‌کنند و نتیجه دلخواه و مدنظرشان را می‌گیرند.

استکی خاطرنشان کرد: تیم ملی کشورمان یک سال فقط تمرین می‌کند. امیدوارم این اردو باعث شود تا به نقاط ضعف خودمان پی ببریم و نقاط قوتمان را افزایش دهیم و در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک فقط شرکت کننده نباشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول