اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 5 هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارگری/ کارگران یک روز حقوق خود را به افطار 3000 محروم هدیه کردند

بسیج جامعه کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در هشتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی، 5 هزار بسته معیشتی را آماده توزیع در میان کارگران محروم در شبهای قدر کرد.

توزیع 5 هزار بسته معیشتی توسط بسیج کارگری/ کارگران یک روز حقوق خود را به افطار 3000 محروم هدیه کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همزمان با شب‌های پرفیض قدر بیش از 5 هزار بسته معیشتی از سوی بسیج کارگری و کارخانجات و ادارات سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با همکاری بسیج فولاد هرمزگان و شرکت نفت ستاره خلیج فارس تهیه و مهیای توزیع میان کارگران محروم شد.

سردار اباذر سالاری در این مراسم که در سالن بسیج جامعه کارگری در بندرعباس برگزاری شد، اظهار کرد: 5 هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام 500 هزار تومان از سوی بسیج صنایع تهیه و بسته بندی شده است که میان افراد محروم شناسایی شده، توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: این بسته ها شامل، برنج، روغن، حبوبات، گوشت، رب گوجه و لوازم شوینده است و بحمداله بسیج کارگری و اداری سپاه هرمزگان در این زمینه اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده است که حاصل به مشارکت گرفتن صنایع کلیدی استان در اجرای رزمایش مواسات و همدلی است.

وی تصریح کرد: کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان عظمت و برکتی به رزمایش‌های مواسات در سراسر کشور داده که شاهد همتی عمومی در این زمینه در شهرهای مختلف هستیم.

سروان ارسلان شهبازی مسؤول بسیج کارگری و اداری سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان نیز در این مراسم با تقدیر از مشارکت خوب و بالای صنایع استان در برگزاری رزمایش‌های مواسات، خاطرنشان کرد: با اهدای یک روز حقوق بسیاری از کارگران بسیجی ادارات، موفق شدیم بیش از 3 هزار بسته افطاری نیز تهیه و در هفته کارگر میان کارگران فصلی و کارگران آسیب‌دیده از شیوع کرونا توزیع کنیم.

به گفته وی در 7 مرحله از برگزاری رزمایش مواسات در بسیج جامعه کارگری استان هرمزگان، بیش از 60 هزار بسته معیشتی میان محرومان و نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول