اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ظرفیت بخش «ICU»بیمارستان دهدشت افزایش می‌یابد

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: با رایزنی انجام شده ظرفیت پذیرش بخش آی‌سی‌یو بستری بیمارستان امام خمینی از هفت به 17 تخت افزایش خواهد یافت.

ظرفیت بخش «ICU»بیمارستان دهدشت افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، محمدطاهر طیب‌زادگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نشست اخیر با مسؤولان وزارت بهداشت دستاوردهای خوبی در حوزه درمان شهرستان حاصل شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: با مشارکت سازمان تأمین اجتمایع و وزارت بهداشت فاز دوم بیمارستان دهدشت کلید می‌خورد.

این مسؤول ادامه داد: اجرای فاز دوم بیمارستان با ظرفیت 100 تختخواب به عنوان مهمترین دستاورد نشست مشترک مسؤولان وزارت بهداشت و تأمین اجتماعی بود.

طیب‌زادگان گفت: همچنین با احداث۱۶ باب واحد مسکونی مطابق با استانداردهای وزارت بهداشت برای اسکان پزشکان متخصص موافقت شد.

وی بیان داشت: با توجه به فرسودگی ناوگان آمبولانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت، تحویل فوری یک دستگاه آمبولانس توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت و همچنین تامین اعتبار خرید یک دستگاه آمبولانس دیگر جهت رفع کمبود ناوگان آمبولانس بیمارستان از دیگر مصوبات جلسه اخیر در تهران بود.

این مسؤول افزود: افزایش تخت‌های بخش آی‌سی‌یو بیماران کرونایی بیمارستان از هفت تخت موجود به ۱۷ تخت با در نظر گرفتن ۱۰ تخت مصوب در این جلسه، گام مهمی دیگر در راستای ارتقاء وضعیت درمانی بیماران کرونایی در شهرستان خواهد بود.

طیب زادگان به افتتاح و بهره‌برداری نهایی از ساختمان کلینیک تخصصی امام سجاد (ع) دهدشت در آینده نزدیک اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد تجهیزات مورد نیاز این کلینیک مطابق استاندارد های روز تهیه و جهت چیدمان در این مکان هر چه سریعتر به دهدشت ارسال شود.


انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول