اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مسلمانان برای آزادی قدس متحد شوند

رئیس سابق امارات شرعیه سراسر هند، آزادی قدس را بدون اتحاد مسلمانان امکان‌ناپذیر توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی در حمایت از مظلومان و ستمدیده‌های فلسطین تمام تلاش خود را به کار بسته است.

مسلمانان برای آزادی قدس متحد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مولانا الشیخ انیس الرحمن قاسمی عصر امروز در کنگره بین‌المللی قدس شریف که به صورت مجازی برگزار شد، حقیقت و اهمیت قدس را به خاطر مسجد الاقصی دانست و گفت: قدس جزء ایمان و عقیده ماست، همانطور که مسجد الاقصی در قرآن به صورت واضح و روشن متعلق به همه مسلمانان جھان دانسته شده است.

وی افزود: همانطور که مکه ام‌القری است که به آن بلدالامین گفته می‌شود سرزمین فلسطین هم از بلد الامین کمتر نیست در سرزمین فلسطین خیلی ذخائر معنوی و مادی وجود دارد.

رئیس سابق امارات شرعیه سراسر هند تصریح کرد: برای حفظ سرزمین فلسطین باید قیام کنیم تا نصرت الھی حاصل شود و این قیام بدون اتحاد ممکن نیست؛ انقلابی اسلامی ایران برای مظلومین، ستمدیده‌ھا و مردم فلسطین زحمات زیادی کشیده است و خیلی تلاش می کند و برای آزادی بیت المقدس همه ساله در آخر جمعه ماه رمضان المبارک راھپیمایی می‌کنند و واقعا در این خصوص خیلی زحمت می‌کشند و مردم مظلومین فلسطین را همه جانبه حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای بدست آوردن سرزمین فلسطین و آزادی بیت المقدس لازم است مسلمان باھم اتحاد داشته باشند وسعی و تلاش کنند که این پیروزی نصیب ساکنان اصلی فلسطین بشود که ان شاء الله مردم فلسطین در آن ساکن شوند و همه مسلمان‌ها در آن سرزمین مقدس نماز بخوانند و از ثمرات مادی و معنوی آن استفاده کنند که این کار خداپسندانه مظلومین را خوشحال می‌کند و دشمنان را بیرون کرده خار و رسوا می‌کند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول