اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گواردیولا:این موفقیت برای منچسترسیتی معنی زیاد دارد/در کنار هم جنگیدیم تا فینالیست شدیم

سرمربی اسپانیایی و صاحب نام تیم منچسترسیتی از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت و شادمانی کرد.

گواردیولا:این موفقیت برای منچسترسیتی معنی زیاد دارد/در کنار هم جنگیدیم تا فینالیست شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، منچسترسیتی به خواسته اش که راهیابی به ایستگاه پایانی لیگ قهرمانان اروپا بود، رسید.

تیم پپ گواردیولا شب گذشته در بازی برگشت نیمه نهایی با پاری سن ژرمن 2 بر صفر برنده شد و به خاطر برتری 2 بر یک در بازی رفت، در مجموع به برتری کامل 4 بر یک مقابل پاریسی ها رسید.

پپ گواردیولا گفت: بسیار خوشحالم، این موفقیتی بزرگ و مهم برای همه ما و باشگاه است.

وی افزود: پاریسی ها بازیکنان زیادی را در وسط زمین قراردادند و ما در نیمه اول سختی زیادی کشیدیم. بعد شرایط را تغییردادیم. در نیمه دوم توپ را بهتر صاحب شدیم و عملکرد تیمی بهتری هم داشتیم. مقابل تیمی که بارسلونا و بایرن مونیخ را شکست داد، در مجموع 4 بر یک برنده شدیم که این برایمان معنی زیادی دارد.

گواردیولا ادامه داد:پاری سن ژرمن تیمی است که هر ساله قهرمان لیگ فرانسه می شود. تیمی که برای برد ساخته شده و تا آخر هم می جنگد. آنها تیم بزرگی هستند اما ما بسیار منسجم بودیم. همه در کنار هم جنگیدیم تا به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم.

این مربی اسپانیایی در مورد اهمیت راهیابی تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: مردم فکر می کنند راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسان است اما در سال های اخیر برای رسیدن به این جایگاه مشکل داشتیم. اگر مردم می خواهند باور کنند که فقط پول می تواند تیمی را به اینجا برساند، مشکلی نیست. اما من می گویم اینطور نیست. چون برای ما شگفت انگیز است که اولین فینال خود را تجربه کنیم.

او تصریح کرد:این برد را به زابالتا، جو هارت، کمپانی و بسیاری از بازیکنانی که به ما کمک کردند که به اینجا برسیم، تقدیم می کنیم. همینطور به همه کسانی که در باشگاه کار می کنند، مثل آنهایی که در پایان نیمه اول برف های روی زمین را پاک کردند، ادای احترام می کنیم.

در این مسابقه ریاض محرز در دقایق 11 و 63 برای سیتیزن ها گلزنی کرد. دیگر فینالیست لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام بازی چلسی و رئال مادرید مشخص می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول