اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توزیع ۱۱۶۳ پرس غذای گرم و بسته معیشتی در مهریز

رئیس کمیته امداد مهریز از توزیع663 بسته معیشتی و 5 هزار پرس های غذای گرم بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری از مهمترین ویژگی های جامعه اسلامی در ماه مبارک رمضان است.

توزیع ۱۱۶۳ پرس غذای گرم و بسته معیشتی در مهریز

احمد ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از مهریز، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در ماه رمضان، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن شبهای قدر بیش از ۵ هزار پرس غذای گرم از محل نذورات خیرین نیکوکار مهریزی تهیه و بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی تهیه و توزیع ۶۶۳ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات حائز اهمیت در شهرستان مهریز دانست و افزود: این مهم با مشارکت مراکز نیکوکاری و آستان قدس رضوی در مهریز محقق شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان مهریز گفت: مرکز نیکوکاری شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در محله کمال آباد مسجد مهدیه ۲۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.

وی با بیان این‌که خیرین مهریزی با مشارکت مطلوب خود در ماه رمضان گل کاشتن، ادامه داد: ۳۱۳ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به نیت ۳۱۳ شهید شهرستان در مسجد امیرالمومنین ( براستین) تهیه و بسته بندی شد .  

ایزدی در پایان خاطرنشان کرد: ١٠٠ بسته معیشتی نیز جهت نیازمندان در دهستان خورمیز با همت مرکز نیکوکار فدک تهیه و بین نیازمندان تقسیم شد.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول