اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دولت معیشت مردم را به مذاکرات وین گره زده/ مذاکرات را به انتخابات متصل کرده‌اند

نماینده ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت معیشت مردم را به مذاکرات و نتیجه مذاکرات را به انتخابات متصل کرده‌اند گفت: تیم ایران در وین خطوط قرمز را کامل رعایت نمی‌کند.

دولت معیشت مردم را به مذاکرات وین گره زده/ مذاکرات را به انتخابات متصل کرده‌اند

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مذاکرات وین اظهار داشت: متأسفانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای نتوانسته به خوبی خطوط ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام را رعایت کند و عملاً نگاه و توجه‌شان به دستان کری، اشتون و دیگران بوده است؛ متأسفانه دست‌هایی در کار است که مذاکرات وین را به انتخابات ریاست جمهوری وصل کنند و همچنان امید به دشمن را دارند. 

وی گفت: متأسفانه اصلاً مشخص نیست در مذاکرات وین چه خبر است اما با این حال تیم مذاکره کننده از نشانه‌‌های امیدوارکننده می‌گویند در حالی که طرف غربی چنین برداشتی را ندارد چرا که مسیر پیش‌رو بسیار طولانی است و به نظر می‌رسد یک مذاکره فرسایشی بی‌فایده را خواهیم داشت که ثمره آن نه تنها پر شدن سفر خالی مردم نیست بلکه این سفره روز به روز کوچکتر شده و عملاً اقتصاد کشور را مانند برجام معطل خواهند کرد.

حدادی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای در دولت با توجه به مذاکرات وین به دنبال احیای برجام هستند و نمی‌پذیریم که معیشت مردم گروگان مذاکرات باشد چرا که توانایی و ظرفیت بسیار بالایی در داخل کشور برای رفع مشکلات داریم.

نماینده ساوجبلاغ در مجلس خاطرنشان کرد: متأسفانه همه مشکلات کشور را به زلف برجام گره زدند و حالا هم به صورت دیگری به وین؛ ولی نتیجه‌ای در بر نداشته است؛ به نظر می‌رسد دولت یازدهم و دوازدهم به جای ایفای وظایف بیشتر به حاشیه‌ها می‌پردازد. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول